خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه‌های جهان-برزیل؛

پیکان از صعود به فینال باز ماند/حسرت تاریخ‌سازی برای شاگردان اکبری

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۷۵۸

تیم والیبال پیکان با قبول شکست سنگین برابر سادا کروزیروی برزیل از صعود به دیدار نهایی باز ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم والیبال پیکان تهران بامداد امروز شنبه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف سادا کروزیروی برزیل رفت و نتیجه را 3 بر صفر به میزبان مسابقات واگذار کرد.

در این بازی تیم سادا کروزیرو به ترتیب با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 17 مقابل نماینده کشورمان به برتری رسید. شاگردان پیمان اکبری 2 دیدار قبلی خود را در این رقابت‌ها مقابل نماینده مصر و آرژانتین با برتری به پایان رسانده بودند.

 هیدالگو و والاس دسوزا به ترتیب با 9 و 8 امتیاز بهترین بازیکنان کروزیرو بودند. در تیم پیکان نیز نیکلای نیکولوف و امیر غفور 8 و 7 امتیاز کسب کردند.

در دیگر بازی این مرحله تیم زنیت‌کازان روسیه مقابل یو پی سی ان آرژانتین در 3 ست متوالی برنده شد و به دیدار فینال راه یافت.

نمایندگان کشورمان تاکنون به فینال رقابت‌های والیبال باشگاه‌های جهان صعود نکرده‌اند و تنها یک مقام سومی و یک عنوان چهارمی در کارنامه تیم‌های کشورمان دیده می‌شود.

با ناکامی تیم پیکان در صعود به دیدار نهایی والیبال باشگاه‌های جهان این تیم فرصت تاریخ‌ساز شدن را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز