خبرگزاری کار ایران

قول طلای جهان نمی‌دهم؛

قلی‌پور: چینی‌ها هر سال یک سبک جدید رو می‌کنند/تکرار نایب قهرمانی جهان رضایت‌بخش است

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۷۷۶

نماینده تیم ملی ووشوی کشورمان معتقد است تکرار نایب قهرمانی جهان نتیجه رضایت بخشی برای تیم ساندا خواهد بود.

حمیدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آخرین اردوی آمادگی تیم ساندا از دیروز آغاز شده و کادر فنی در تلاش است  بچه‌ها را آماده حضور در رقابت‌های جهانی اندونزی کند.

وی با بیان اینکه 80 درصد آماده است، افزود: وقتی وارد اردو شدم شرایط خوبی نداشتم اما الان با برنامه‌ریزی خوبی که کادر فنی برایم انجام داد تا حد زیادی آمادگی خود را بدست آوردم.

قهرمان ووشوی جهان درباره حضور تیم ملی چین در ایران گفت: چینی‌ها با یک تیم خوب و تقریبا کامل به کشور ما آمده بودند. ما یک دیدار دوستانه با آنها انجام دادیم و 5 جلسه تمرین مشترک برگزار کردیم.

قلی‌پور ادامه داد: همین تن به تن شدن با صاحبان ووشوی دنیا می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در عملکرد بچه‌های تیم ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه چینی‌ها هر سال یک سبک جدید برای مبارزه رو می‌کنند، بیان داشت: در بازی دوستانه‌ای که با چین داشتیم متوجه شدیم آنها امسال روی ضربات دست و پا برنامه‌ریزی کرده و کمتر دنبال کشتی گرفتن هستند.

وی درباره حضور مربی کشتی در کادر فنی تیم ملی ساندا گفت: ما پیش از حضور رضایی‌منش هم تمرینات کشتی انجام می‌دادیم اما از زمانی که وی به کادر فنی اضافه شده فنون کشتی را با ریزه‌کاری‌های خاصی به ما آموزش می‌دهد و من معتقدم حضور وی به نفع ساندای ایران است.

سانداکار کشورمان درباره رقابت‌های قهرمانی جهان اندونزی گفت: این رقابت‌ها با حضور برترین ووشوکاران دنیا برگزار می‌شود و فکر می‌کنم تکرار عنوان نایب‌قهرمانی گذشته نتیجه خوبی برای ما خواهد بود.

قلی‌پور در پایان اذعان کرد: تمام هدفم ایستادن روی سکوی قهرمانی است اما قول مدال طلا نمی‌دهم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز