خبرگزاری کار ایران

ندیدم ترکی بد سوت زده باشد؛

فریبا: مشکلات‌ با 5+1 حل شد ولی کی‌روش و رحمتی نه/ موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر بود

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۶۶

مربی‌سابق استقلال گفت: بازی بسیار خوبی در دربی 81 دیدیم و واقعا لذت بردیم.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دربی 81 خیلی خوب بود و سرعت بالایی داشت که روی دروازه‌ها هم موقعیت زیاد ایجاد شد. ما شاهد بازی فیزیکی و درگیرانه بودیم.

وی افزود: تا دقیقه 65 که بازی مستقیم از سوی پرسپولیس شروع شد بازی خوبی را شاهد بودیم. البته طبیعی بود پرسپولیس بازی مستقیم انجام دهد چون عقب بود و بازی را به یک‌سوم دفاعی استقلال کشاند و هافبک‌های استقلال از بازی خارج شدند. تعویض‌های استقلال برای دور کردن فشار از محوطه‌جریمه بود اما تعویض خرسندنیا باید دیرتر انجام می‌شد چون با این تعویض مظلومی به حریف گفت ما عقب کشیدیم و شما حمله کنید. البته خرسندنیا یکی از بهترین‌های ما بود.

وی ادامه داد: در مجموع دربی خوبی را شاهد بودیم که مردم لذت بردند و جزو معدود مساوی‌هایی بود که از آن لذت بردیم. این بازی یکی- دو پیامد خوب هم داشت. اول اینکه 90 هزار نفر به استادیوم آمدند و پیام دوم هم اینکه بین مردم، داور و بازیکنان هیچ تنشی به وجود نیامد.

مربی سابق استقلال اظهار داشت: مهمترین مساله دربی این بود که متوجه شویم زمانش رسیده کدورت‌ها را کنار بگذاریم و رحمتی را به تیم‌ملی دعوت کنیم چون رحمتی در 4 بازی اخیر استقلال بهترین بازیکن تیم بوده و با کمک او خیلی راحت‌تر می‌توانیم به جام‌جهانی صعود کنیم. مشکلات بین‌المللی ما با مذاکرات 5+1 حل شد ولی مشکل کی‌روش و رحمتی حل نمی‌شود؟ اینها هم بنشینند و صحبت کنند تا رحمتی به تیم‌ملی برگردد. ما باید از تمام پتانسیل فوتبال‌مان برای رسیدن به جام‌جهانی استفاده کنیم.

مربی‌سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تساوی در دربی نتیجه عادلانه‌ای بود یا نه، اظهار داشت: موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر از استقلال بود اما استقلال زهرش را ریخت و زودتر گل زد. استقلال اگر تجربه بیشتری داشت و دفاعش را کمی جلوتر می‌آورد می‌توانست برنده دربی باشد. پرسپولیس هم حق اینکه گل بزند را داشت چون حملات بیشتری داشت.

فریبا درباره اینکه می‌گویند ترکی بازی را برای پرسپولیس درآورد، گفت: بهتر است تا دوشنبه‌شب صبر کنیم و شک نکنید برنامه 90 زمان را محاسبه می‌کند یعنی ببینیم ترکی وقت را بیشتر گرفته یا نه و آنجا معلوم می‌شود مظلومی درست می‌گوید یا نه. فعلا بهتر است صبر کنیم.

وی در پایان متذکر شد: من صحنه‌ای ندیدم که ترکی بد سوت زده باشد. فکر می‌کنم منظور مظلومی روی زمان بازی بوده است. از نظر قضاوت یکی از بهترین قضاوت‌ها بود چون شرایط بازی خوب بود و به خاطر هادی نوروزی عزیز شرایط طوری بود که بازیکنان درگیر نمی‌شدند و جو را متشنج نمی‌کردند و این مساله باید روی فرهنگ ما تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز