خبرگزاری کار ایران

می‌شد همان نیمه اول کار را تمام کرد؛

درخشان: استقلال دست و پا می‌زد 3 امتیاز را حفظ کند/ پرسپولیس می‌توانست با اختلاف ببرد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در همان نیمه اول می توانست برنده دربی باشد.

درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دربی خوبی را شاهد بودیم. به نظر من بعد از اینکه گل خوردیم، خوب بودیم البته نیمه اول هم می‌توانستیم برنده باشیم اما از کار خوب رحمتی غافل نشویم. بعد از گل روی دروازه استقلال فشار زیادی آوردیم و استقلال دست و پا می زد تا 3 امتیاز را حفظ کند. فشار زیاد پرسپولیس اجازه تمرکز به خط دفاع استقلال را نداد و در نهایت تسلیم شدند و به گل مساوی رسیدیم.

وی افزود: در واقع ما از شکست نجات پیدا کردیم و می شود گفت که نتیجه عادلانه بود. اگر توپ های ما گل می شد داستان این دربی یک شکل دیگری می شد و حتی امکانش بود با اختلاف ببریم. اگر عالیشاه آن توپ را در نیمه اول گل می کرد جریان بازی عوض می شد.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: اینکه مظلومی می‌گوید محسن ترکی بازی را برای پرسپولیس درآورد را اصلا قبول ندارم. ترکی قضاوت خوبی داشت و اگر وقت اضافه گرفت به خاطر رحمتی بود که روی زمین افتاده بود. هیچ صحنه‌ای نبود که ترکی به نفع پرسپولیس سوت بزند و بخواهد بازی را برای ما درآورد.

درخشان در پایان گفت: قضاوت ترکی کاملا درست بود و دربی بی‌حرف و حدیثی بود. جو خیلی خوبی هم در استادیوم شاهد بودیم و همه چیز عالی بود. تماشاگران و عوامل 2 تیم احترام خاصی به هادی نوروزی گذاشتند و یک روز عالی رقم خورد و این مسائل کمک کرد تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

کد خبر : ۳۱۷۹۶۴