خبرگزاری کار ایران

از عملکرد جوان های تیم راضی ام؛

منصوریان: گرفتن یک امتیاز با جوان ها راضی کننده است/نیمه دوم ریسک کردیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۰۱۰

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: در غیاب چند بازیکن اصلی از عملکرد بازیکنان جوانم مقابل تیم رده دومی استقلال خوزستان راضی هستم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی خانگی بدون گل تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: قبلا گفته بودم که جایگاه نفت در انتهای جدول نیست و لیاقت تیم ما رده های بالاتری است. با این حال در این دیدار سعی کردیم با رسیدن به پیروزی سه امتیاز را کسب کنیم اما نتوانستیم به این مهم برسیم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول دو تیم با احتیاط بازی کردند و به دنبال محک زدن یکدیگر بودند، خاطر نشان کرد: با شروع نیمه دوم ریسک بازی را بالا بردیم و به دنبال این بودیم که بتوانیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. در دقایق پایانی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت به یک امتیاز بسنده کردیم.

منصوریان با بیان اینکه چند بازیکن با تجربه تیمش را در اختیار نداشته است گفت: سیدجلال حسینی قبل از بازی به خاطر مصدومیتی که پیدا کرد نتوانست ما را همراهی کند. عزتی و کوروشی و بوعذار را نیز به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. با این حال جوانانی که به میدان رفتند عملکرد خوبی داشتند و من از این موضوع خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز