خبرگزاری کار ایران

حق ما شکست نبود؛

اسکوچیچ: جادوگر نیستم/ هیچ ایرادی نداشتیم جز بدشانسی

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۰۱۱

سرمربی کروات تیم فولاد خوزستان می گوید جادوگر نیستم که بخواهم جادو کنم تا تیم نتیجه بگیرد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ که پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: امسال تا حالا شانس با ما یار نبوده و متاسفم که امروز هم نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. 

وی با اشاره به از دست دادن تعدادی از بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: فکر می کنم حق بازیکنان ما با توجه به موقعیت هایی که داشتیم بیش از این بود.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای گذشته را با چند اشتباه بچه گانه واگذار کردیم، در یک بازی پنالتی داور ، بار دیگر گل به خودی و بار سوم که امروز از فاصله 25 متری دروازه مان باز شد و نتوانستیم این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد : در این بازی هیچگونه ایرادی به تیم خودم نمی توانم بگیرم چرا که شرایط ایده الی برای بازی نبود.

اسکوچیچ افزود: هرچند شاید زیبا نباشد این طور صحبت کنیم، ولی امروز اثراتی دیدیم از بازیکنانی که در آینده نزدیک می توانند ما را از این وضعیت بیرون بکشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: چند بازیکن را سال گذشته از دست دادیم که اکنون در ملوان و تیم تراکتورسازی بازی می کنند و این مسئله انسجام تیمی ما را برهم زد.

وی اظهار کرد: اگر تیم فولاد می توانست چند بازیکن سرباز در اختیار بگیرد، امسال بهتر از این بود.

اسکوچیچ در پایان اظهار داشت: امیدوارم با کمک هواداران و بازیکنان دوباره در مسیر اصلی قرار بگیریم.

تیم فولاد خوزستان عصر امروز در دیدار با ملوان در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز