خبرگزاری کار ایران

مربیان مطرح تا فروردین نمی‌آیند؛

افشاردوست: دنبال جذب مربیان بزرگ هستیم/ کواچ تغییرات اساسی را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۱۶۸

دبیر فدراسیون والیبال گفت: طبیعی است که به دنبال مذاکره با مربیان بزرگ جهان باشیم.

به گزارش ایلنا، محمود افشاردوست درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم ملی و اینکه گفته می شود کواچ را تا انتخاب یک مربی جدید در آب نمک خوابانده اند، گفت: من نمی‌دانم این حرف‌ها را چه کسانی مطرح کرده‌اند ولی طبیعی است که دنبال مربیان بزرگ دنیا و مذاکره با آنها باشیم. ایران جزو 8 تیم برتر جهان است و مربی که می‌آوریم باید دارای سابقه و رزومه بسیار قوی باشد.

وی در این باره ادامه داد: مربیان بزرگ دنیا 10 یا 12 نفر هستند و دستمزد آنها نیز مشخص است که البته مربیان بزرگ حقوق بالا هم دریافت می کنند و موضوع مالی یکی از مسایل مهم است. اما اینطور نیست که همین حالا با چنین مربیانی قرارداد بستیم. تمام این کارها منوط به این است که با کواچ برای جدایی یا ماندن به جمع بندی نهایی برسیم. اینکه یک مربی بزرگ را بیاوریم باید به زمان آمدن وی هم توجه داشته باشیم چرا که اکثر مربیان بزرگ دارای تیم هستند و تا اواخر فروردین نمی‌توانند به ایران بیایند.

دبیر فدراسیون والیبال درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی در صورت ماندن کواچ عنوان کرد: اینکه همه مربیان دستیاران خود را خودشان انتخاب کنند امری طبیعی است. در کوران لیگ جهانی من در جلسه ای به کواچ گفتم که دستیاران وی به او کمک نمی کنند و تنهاست که در آن زمان نپذیرفت اما حالا کاملا این موضوع را پذیرفته که تغییرات اساسی انجام دهد و همه دستیارانش عوض شوند که اگر کواچ ماندنی شود این بار ما دستیاران وی را تعیین می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز