خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال در ایستگاه‌سوم؛

سومین پیروزی متوالی شهرداری‌ارومیه/ سرمایه بالاخره برد!

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۳۶۵

هفته‌سوم لیگ‌برتر والیبال با پیروزی مدعیان همراه بود جایی‌که ارومیه‌ای‌ها به سومین و بانک‌سرمایه هم به نخستین پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، هفته سوم دور رفت لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز با 5 دیدار در شهرهای تهران، آمل، تبریز و گنبد پیگیری خواهد شد.

تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شهرداری ارومیه موفق به شکست سه بر یک میزبان خود شد.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ست سوم 25 بر 21 مغلوب شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 27 بر 25 به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب سومین برد خود، 9 امتیازی شوند و در صدر جدول باقی بمانند.

ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ابتدای این مسابقه از ترکیب مجتبی شعبان، مجتبی قلی زاد، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، ساسان دژآرا، علی نودوز پور و مصطفی حیدری استفاده کرد. شهرداری ارومیه نیز با ترکیب میلاد عبادی پور، حامد رضایی، سعید معروف، مهدی بازارگرد، پوریا فیاضی، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده برابر سایپا حاضر شد. قضاوت این دیدار بر عهده محمد شاهمیری و قادر صادقی به عنوان داوران اول و دوم بود و محمد حسین شفقی نیز نظارت بر آن را بر عهده داشت. حدود هزار تماشاگر شاهد این مسابقه در خانه والیبال تهران بودند که دو ساعت و پنج دقیقه نیز به طول کشید.

دومین برد شهرداری تبریز

تیم والیبال شهرداری‌تبریز در هفته سوم لیگ برتر والیبال به دومین پیروزی خود دست یافت. شهرداری تبریز در این دیدار در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 19 به پیروزی رسید تا با 7 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. اسووتوسلاو گوتسف ، محمد طاهر وادی، آرش کشاورزی، محمد حسن صنوبر، میکاییل تاجر، والنتین براتوئف و محمدرضا موذن (لیبرو) ترکیب تیم شهرداری تبریز در این مسابقه بود.  محمد ترکاشوند سرمربی متین صالحین ورامین نیز از پرویز پزشکی، رحمان داودی، سهند اله وردییان، محمد محمدکاظم، بهرام فرید، مصطفی شریفات و احسن اله شیرکوند برابر نماینده تبریز استفاده کرد. محمود حداد و یونس حسن زاده ناظران این مسابقه بودند و اصغر کاظمی و داود نافعی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند. این مسابقه 93 دقیقه طول کشید و یک هزار نفر تماشاگر داشت.

نخستین پیروزی بانک‌سرمایه

تیم بانک‌سرمایه در سومین هفته لیگ‌برتر نخستین پیروزی خود را کسب کرد. در خانه والیبال 2 مسابقه برگزار شد که بانک‌سرمایه در دومین دیدار میزبان ثامن‌الحجج خراسان بود. شاگردان مصطفی کارخانه در این مسابقه در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند تا نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند.  این دیدار 700 تماشاگر داشت و به مدت یک ساعت و 30 دقیقه طول کشید. تیم والیبال بانک سرمایه هفته نخست مغلوب شهرداری‌ارومیه شد و هفته دوم استراحت داشت. ثامن‌الحجج نیز در 3 هفته این رقابت‌ها پیروزی نداشته و بدون امتیاز در جایگاه‌یازدهم جدول قرار دارد.

گنبدی‌ها در حد مدعی ظاهر شدند

جواهری‌گنبد هم موفق شد پیروزی قاطعانه 3 بر صفر را مقابل گوهر کویر زاهدان ثبت کند تا 3 امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند. تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در سالن المپیک این شهر میزبان گوهر کویر زاهدان بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. نماینده زاهدان در این مسابقه در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 مغلوب بازرگانی میزبان شد تا همچنان در انتهای جدول بماند و بازرگانی به رتبه چهارم جدول صعود کند. بازرگانی هفته‌نخست نماینده مشهد را شکست داد و در هفته دوم مغلوب نارنجی پوشان سایپا شد. محمود کشفی و احمد بندری ناظران این مسابقه بودند و محمد ابراهیم زاده به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. این مسابقه 4 هزار تماشاگر داشت و به رغم سردی سالن المپیک‌گنبد به دلیل قطع‌شدن گاز، حمایت کاملی از نماینده خود در لیگ برتر والیبال داشتند.

 

همچنین کاله مازندران هم موفق شد در 3 ست پیاپی آلومینیوم‌المهدی را از پیش رو بردارد تا باخت هفته گذشته خود را جبران کرده باشد. کاله در این دیدار با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 22 حریف خود را شکست داد و با 7 امتیاز به جایگاه دوم جدول صعود کرد. این مسابقه 3 هزار تماشاگر علاقه‌مند مازنی داشت و 81 دقیقه طول کشید. محسن ترابی و مرتضی علایی داوران اول و دوم این دیدار بودند که نظارت بر آن را نیز محمدحسن خوشدل بر عهده داشت.

 

در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر والیبال شهرداری‌ارومیه با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کاله‌مازندران، شهرداری‌تبریز و جواهری‌گنبد هم با 7 امتیاز جایگاه دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

هفته چهارم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 13 آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز