خبرگزاری کار ایران

باید مرد روزهای سخت باشیم؛

شمسایی: خروج از بحران برای تیم‌های بزرگ سخت‌تر است/ مقابل منصوری تیم برتر بودیم و باختیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۳۷۸

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: در بازی با منصوری قرچک توپ و میدان دست ما بود اما باختیم.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم ما خیلی بهتر از منصوری قرچک بودیم و باختیم اما اگر آمار و ارقام را ببینیم توپ و میدان در اختیار ما بود ولی در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: بازی بعدی ما هم 10 روز بعد است و ملی‌پوشان مان را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم تمرین کنیم و فقط می توانیم از نظر روحی روی آنها کار کنیم تا آماده شوند. تیم های بزرگ هم می بازند اما باید به شرایط خوب‌مان برگردیم.

شمسایی ادامه داد: لیگ امسال خیلی قوی شده و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اسم و رسم ها دیگر در زمین بازی نمی کنند و باید تلاش کرد تا موفق شد. ما هنوز صدر جدول هستیم اما همه تیم ها را کنار گوش‌مان احساس می‌کنیم و باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازیکنانی که امسال به ما اضافه شدند بازیکنان بزرگی هستند و نگرانم چرا آن چیزی که می‌خواستیم نیستند. ما نیم فصل دوم در دو بازی تنها یک امتیاز گرفته‌ایم و قطعا جای نگرانی دارد و باید از بحران خارج شویم.

وی افزود: خارج شدن از بحران برای تیم های بزرگ سخت‌تر است اما باید مرد روزهای سخت باشیم و اگر مدعی هستیم که در روزهای سخت می توانیم نتیجه بگیریم باید آن را در زمین نشان دهیم. وقتی 5-6 بازیکن ما ملی پوش هستند توقع از تیم ما بالا است و انگیزه تیم ها هم مقابل تیم ما بیشتر است چون جلوی قهرمان لیگ و قهرمان آسیا بازی می‌کنند.

شمسایی ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش کنیم. از خریدهایی که امسال داشتیم راضی هستم و فقط باید بدانند چه جایگاهی دارند و کوچک‌ترین لغزش باعث می‌شود تیم های دیگر به ما برسند. بازی با منصوری 70 به 30 به نفع ما بود و به حریف به خاطر این برد تبریک می‌گویم اما آنها 3- 4 تا توپ سمت دروازه ما آوردند و دو گل زدند اما ما 15 توپ روی دروازه حریف بردیم و یک گل زدیم.باید از این بازی‌ها درس بگیریم و مرد روزهای سخت باشیم.

شمسایی در پایان و با اشاره به دعوت محمد کشاورز به تیم ملی گفت: تیم ملی برای همه ما اولویت است اما باشگاه تاسیسات دریایی که برای فوتسال هزینه می‌کند باید دستش را بگیریم. قاسم عروجی از تیم ما امروز مصدوم شد و قطعا گرندپری را از دست داد و الان فقط 5 نفر را در تمرینات داریم و با 5 نفر می‌خواهیم چکار کنیم؟ کارمان خیلی سخت می‌شود و روزهای بسیار سختی در انتظارمان است اما این سختی انگیزه ما را زیاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز