خبرگزاری کار ایران

پنجم تا هفتم جدول خواهیم شد؛

خوراکچی: داوران 2 پنالتی صددرصد ما را نگرفتند/ عامل باخت ما اشتباهات سهوی بود

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۵۶۵

سرمربی تیم فوتسال میثاق‌تهران گفت: داوران از 2 پنالتی صددرصد ما چشم‌پوشی کردند.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما با یاسین پیش‌روی قم بازی خیلی باکیفیتی بود و 2 تیم به معنی واقعی فوتسال خوبی را ارائه کردند. در این بازی داوران خوبی هم حضور داشتند اما از 2 پنالتی صددرصد ما چشم پوشی کردند که البته سهوی بود.

وی افزود: اشتباه داوران سهوی بود چون می‌دانم هر 2 داور خوب هستند و شناخت کاملی از آنها دارم اما همین اشتباهات سهوی باعث باخت ما شد. به داوران بازی گفتم فیلم این بازی را ببینید و اگر درست گفته بودم حداقل واقعیت را بگویید و اشتباه تان را اعلام کنید.

وی ادامه داد: میثاق در 2 سال گذشته همیشه بین 5 تیم اول بوده و وقتی من آمدم تیم همین هفتم جدول بود و این جایگاه با توجه به مشکلاتی که میثاق دارد بد نیست. بازیکنان تعهدات شان را نسبت به باشگاه انجام داده‌اند و باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند تا تعهداتش را انجام دهد. این اطمینان بین بازیکنان و باشگاه ایجاد شده و با توجه به شرایط باید توقع منطقی از تیم داشته باشیم تا لیگ را با شرایط نسبتا خوبی به پایان ببریم و برای فصل بعد با برنامه‌ریزی خوبی وارد مسابقات شویم و از اعتبار فوتسال پایتخت دفاع کنیم.

خوراکچی در پایان گفت: تیم‌های بالاتر از ما خوب هستند و بازیکنان و امکانات خوبی دارند و فکر می‌کنم در پایان فصل بین پنجم تا هفتم جدول قرار بگیریم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های بالاتر از خودمان کمتر کنیم، البته تیم‌های پایین‌تر از ما هم همین انگیزه را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز