خبرگزاری کار ایران

دنبال دعوای شخصی نیستم؛

اسدی: کی‌روش در حد شأن خودش اظهارنظر کند/کفاشیان هم کارمند فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۵۸۹

دبیرکل فدراسیون‌فوتبال در واکنش به اینکه کی‌روش گفته او را نمی‌شناسد، گفت: در فضایی که همه در حوزه دفاعی هستند، وی تهاجمی صحبت می‌کند اما هرکس باید در حد شأن خودش اظهارنظر کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسدی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: من به کی‌روش تبریک می‌گویم، چراکه در فضایی که همه در حوزه دفاعی هستند، تهاجمی صحبت می‌کند. البته این به معنی این نیست که من در حوزه دفاعی باشم اما تیم ملی کشورم را دوست دارم و می‌خواهم به آن خدمت کنم.

وی ادامه داد: هر کسی باید در حد شأن و منزلت خودش حرف بزند. در جایگاه حقوقی همه افراد قابل احترام هستند به شرطی که ادبیات خود را حفظ کنند. اگر وی با برخی کلمات می‌خواهد دیگران را خوار و خفیف کند و این موضوع به فوتبال ما کمک می‌کند، پس من توصیه‌ای نمی‌کنم و می‌خواهم راهش را ادامه دهد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: در شرایط کنونی همه نیاز به آرامش داریم تا به هدفی که فوتبال ایران نیازمند است، دست پیدا کنیم و بیشتر از هر کسی باید مسئولان خود تیم ملی آرامش را حفظ کنند اما اینگونه نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه‌ خود را انجام می‌دهیم. بهتر است بروید از کسی بپرسید که این حرف‌ها را می‌زند. من به اندازه خودم و در سطح دانش‌ام، شاخص‌هایی دارم و در همان حد کار می‌کنم. اگر بازیکن تیم ملی بودن شاخص نیست، پس چه چیزی شاخص است؟

اسدی در واکنش به این پرسش که کی‌روش اعلام کرده اسدی سابقه حضور در تیم‌ملی ندارد و دعوتش به تیم‌ملی صرفاً به خاطر کنار گذاشتن 7-8بازیکن بوده، یادآور شد: اشکالی ندارد. الان که کسی نیست من را به تیم ملی دعوت کند. این مانند این می‌ماند که من، کی‌روش را به مناظره‌پزشکی دعوت کنم؛ مشخص است وی سواد پزشکی ندارد. من دنبال دعوای شخصی نیستم و منافع فدراسیون برایم مهمتر است. آنها که عاقل هستند باید صبور باشند تا تیم ملی پیروز شود.

دبیرکل فدراسیون همچنین درباره اینکه صحبت‌هایش برای دعوت رحمتی به تیم ملی باعث ناراحتی کی‌روش شده، افزود: آیا من یک شهروند ایرانی هستم یا نه؟ معذرت می‌خواهم که گفتم رحمتی در دربی خوب بود و یک‌تنه بازی را برای استقلال درآورد؛ مگر من به عنوان شهروند نمی‌توانم حرفی بزنم؟ باید دید آدم‌ها می‌خواهند چه چیزی از جملات دربیاورند. این همه آدم درباره رحمتی حرف زدند ولی آیا آنها دنبال ایجاد اختلاف بودند؟

اسدی درباره اینکه کی‌روش گفته بود اسدی یک کارمند فدراسیون است، گفت: این هم یکی از کلمات قصاری است که بکار رفته و من تشکر می‌کنم. من افتخار می‌کنم کارمند فدراسیون‌فوتبال‌ام؛ مگر کارمند فدراسیون بودن عیب است؟ کفاشیان هم کارمند فدراسیون است. اگر کارمند بودن جایگاه‌کوچکی است... (صحبت‌های اسدی نیمه‌تمام ماند)... کفاشیان هم کارمند فدراسیون است که با کی‌روش قرارداد بسته نه کارفرما. همه کارمند هستند. کارفرمای کی‌روش، کفاشیان است که او هم کارمند است؛ حالا اگر کارمند بودن لفظ بدی است، شما خبرنگاران آن را اصلاح کنید. جای یک‌سری مسائل اینجا نیست. تمام تلاش ما این است که تیم‌ملی پیروز شود و کمک کنیم تا هر کاری که از دست‌مان برمی‌آید، انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز