خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال ۳-۴ مدعی دارد؛

محمودی: بعد از چند سال دربی قشنگی را دیدیم/ حق پرسپولیس برد بود

بازیکن تیم والیبال بانک‌سرمایه می‌گوید بعد از چند سال دربی سرخابی‌ها قشنگ و جذاب بود.

شهرام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم خوبی داریم و همه چیز در بانک‌سرمایه مرتب است. در بازی اول مقابل شهرداری‌ارومیه حق ما باخت نبود و باختیم اما در بازی دوم مقابل ثامن‌الحجج بردیم و شرایط بهتر شد. ثامن‌الحجج تیم خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم گرفته‌اند ولی نیاز به زمان دارند تا بهتر شوند اما تیم ما بهتر بود و بودیم.

وی افزود: انتظارات از تیم ما بالا است اما بستگی دارد چه کسی انتظار دارد و چه انتظاری دارند. تیم ما خوب است اما تیم‌های دیگر هم خوب هستند و شاید بهتر از ما هم باشند. امسال 3-4 تیم مدعی هستند و رقابت‌ها قشنگ می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما در لیگ امسال کسب نتایج خوب است و امیدوارم با انجام بازی های خوب نتایج خوبی بگیریم. از الان نمی‌شود درباره قهرمانی صحبت کرد اما قطعا تیمی مثل ما نیم نگاهی به قهرمانی دارد. البته الان اول راه است و تا رسیدن به فینال و قهرمانی خیلی کار داریم.

محمودی که طرفدار سرسخت پرسپولیس است در پایان درباره دربی 81 سرخابی‌ها هم گفت: من 10 دقیقه از بازی را دیدم. بازی خیلی قشنگی بود و بعد از چند سال فوتبال قشنگی را در دربی دیدیم. به نظرم نتیجه عادلانه نبود و پرسپولیس باید می‌برد. موقعیت‌های گل بازی را در سایت‌های مختلف دیدم. فرصت‌های پرسپولیس بیشتر و بهتر بود و حق پرسپولیس برد بود.

کد خبر : ۳۱۸۵۹۶