خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در تورنمنت آزاد(G۱)؛

تیم 8 نفره تکواندوی ایران عازم کرواسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۷۴۵

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در تورنمنت کرواسی، بامداد فردا (چهارشنبه) راهی شهر "واراژدین" می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون‌تکواندو، تورنمنت آزاد کرواسی (G1) از روز شنبه (16 آبان‌ماه) به مدت 2 روز به میزبانی شهر واراژدین این کشور برگزار می شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد فردا (چهارشنبه) ساعت 3:35 صبح از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) راهی محل برگزاری مسابقات می شود.

تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها با 8 تکواندوکار رو در روی حریفانش قرار می‌گیرد که در وزن 54-کیلوگرم آرمین هادی پور، در وزن 58-کیلوگرم محمد کاظمی، در وزن 63-کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی، در وزن 68-کیلوگرم بهنام اسبقی، در وزن 74-کیلوگرم فرزاد ذوالقدری، در وزن 80-کیلوگرم مسعود حجی‌زواره، در وزن 87-کیلوگرم امید عمیدی و در وزن 87+کیلوگرم سجاد مردانی نمایندگان کشورمان هستند.

فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی با تصمیم کادرفنی و برای پیگیری تمرینات تیم را در این دوره از مسابقات همراهی خواهند کرد. هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) است.

این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز