خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

واکنش باشگاه استقلال نسبت به رفتار علی ضیاء

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۰۱۲

باشگاه استقلال نسبت به توهین یکی از هنرمندان به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات یکی از مجریان خطاب به پرویز مظلومی ابراز تاسف کرد. در این اطلاعیه آمده است: برگزاری دربی ۸۱، با شور، نشاط و رضایت عمومی هواداران فوتبال همراه بود و به دلیل خلق صحنه‌های جذاب و تماشایی به یک دربی ماندگار تبدیل شد اما انتشار ویدیویی از چند فرد نسبتا مشهور، باعث تاسف و ناراحتی همه اهالی فوتبال شد. برخی که خود را چهره‌هایی رسانه ای و هنری می دانند، پس از به ثمر رسیدن گل تیم محبوبشان آنقدر از خود بی خود شده و کنترل خود را از دست دادند که الفاظ ناشایست، بی ادبانه و بسیار سطح پایین را به زبان آوردند.

بدون تردید برای کسانی که خود را هنرمند یا رسانه‌ای می دانند و تصویرشان از طریق رسانه‌های مختلف برای مردم پخش می‌شود، نگه داشتن ادب از همه چیز مهم‌تر است. چطور یک نفر می‌تواند داعیه هنرمندی و رسانه‌ای بودن و فرهنگ‌سازی داشته باشد اما خود اشاعه دهنده بی ادبی و بی فرهنگی باشد؟

این حرکت دور از فرهنگ لکه سیاه در دربی ۸۱ بود که با ناراحتی و دلخوری شدید مسئولان و هواداران استقلال همراه شده است. بدیهی است که حق پیگیری قانونی این مسئله برای باشگاه استقلال و سرمربی محترم آن محفوظ است.

باشگاه استقلال از مسئولان انتظار دارد برای انتخاب این گونه افراد در کارهای رسانه‌ای و هنری تجدید نظری داشته باشند. در پایان هم یادآوری این نکته لازم است که ادب مرد به از دولت اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز