خبرگزاری کار ایران

روی جوانان حساب می‌کنیم؛

رستگار: محجوب می‌تواند مدال المپیک بگیرد/جوانان ترکیب اصلی بازی‌های آسیایی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۱۶۶

رئیس فدراسیون جودو گفت: جوانان جودوی ایران عملکرد خوبی در رقابت های بین المللی داشتند و ما برای آینده روی آنها حساب می کنیم.

محمد علی رستگار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب درباره تیم جودوی جوانان گفت: برنامه فدراسیون این بود که اگر جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب نتیجه مطلوب شدند، آنها را به رقابت‌های جهانی اعزام کنیم.

وی افزود: وقتی جوانان ما در قهرمانی آسیا درخشیدند، تصمیم گرفتیم تا تیم را به صورت کامل راهی رقابت‌های قهرمانی جهان امارات کنیم که این تجربه جهانی برای جوانان ما بسیار مفید بود.

وی ادامه داد: تیم جوانان ما در پیکارهای جهانی امارات عملکرد مطلوبی داشت تا حدی که "یاماشی تا" اسطوره جودوی ژاپن به من گفت«نسل جدید جودوکاران ایران در راه است.»

رستگار در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنی از ترکیب جوانان به تیم ملی بزرگسالان اضافه می شود یا خیر، گفت: اگر لازم باشد این کار را انجام می‌دهیم اما این بچه ها برای یکسال دیگر می‌توانند در رده جوانان مبارزه کنند.به همین دلیل در نظر داریم با همین ترکیب در جهانی سال آینده جوانان شرکت کنیم و پیش‌بینی کسب 3 مدال را نیز کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون جودو بیان داشت: ملی‌پوشان جوان ما اسکلت اصلی تیم ملی جودو در بازی های آسیایی 2018 را تشکیل می دهند و ما روی  آنها حساب می کنیم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی بزرگسالان در گرند اسلم ابوظبی بیان داشت: دو ملی پوش ما قابلیت مدال آوری در این رقابت ها را داشتند؛ جواد محجوب و سعید ملایی از بهترین جودوکاران ایران هستند که علی رغم تلاش فراوانی که داشتند از رسیدن به مدال بازماندند.

رستگار در ادامه به تمجید از جواد محجوب پرداخت و گفت: جواد در این پیکارها جودوکاران صاحب نام و عنوان داری را شکست داد و تا آستانه کسب مدال پیش رفت.

وی تصریح کرد:اگر جواد از حاشیه به دور باشد و تمام تمرکز خود را به جودو معطوف کند می تواند در بازی های المپیک 2016 ریو روی سکو برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز