خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با فولاد مطرح شد؛

واکنش باشگاه استقلال به بخشیده شدن شریفات/کار فدراسیون عجیب است!

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۲۸۰

معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به بخشیده شدن اسماعیل شریفات بازیکن تیم فولاد خوزستان در چند ساعت قبل از برگزاری دیدار دو تیم گفت: این موضوع از کارهای عجیب فدراسیون است.

به گزارش ایلنا، علی نظری جویباری افزود: نمی دانم که آیا این قضیه صحت دارد یا نه ولی اگر درست باشد، این موضوع هم از کارهای عجیب فدراسیون است که اگر برای استقلال یا پرسپولیس رخ دهد همه رسانه ها به آن می پردازند.

وی اظهار داشت: در مورد محروم بودن و یا نبودن شریفات صحبتی ندارم و انتقادم نسبت به این موضوع است که چرا چند ساعت قبل از شروع بازی این اتفاق رخ داده است؟

دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور ساعت 18 امروز ( چهارشنبه ) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نظری جویباری افزود: استقلال امروز باید با تمام قدرت به میدان برود و کاری به بازیکنان حریف نداشته باشد اما به طور حتم کادر فنی برای هر یک از بازیکنان حریف برنامه ریزی کرده است و این موضوع می تواند برای ما مشکل ساز شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به موضوع سه اخطاره بودن امید ابراهیمی خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال به کارت زرد ابراهیمی برابر ملوان اعتراض کرد اما مسئولان هیچ رسیدگی نکردند در حالی که این موضوع بسیار واضح بود که خوشحالی او برای فرزند حیدری است و ربطی به هواداران ملوان ندارد .امیدوارم مسئولان حالا به اعتراض ما رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز