خبرگزاری کار ایران

مسائل مالی اهمیتی نداشت؛

مشحون: باورمن بهترین گزینه بود/ بدنبال تغییرات اساسی در بسکتبال هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۲۹۳

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه برای باورمن مسائل مالی اهمیتی نداشت گفت: این مربی آلمانی به دنبال رشد بسکتبال ایران است.

به گزارش ایلنا، محمود مشحون پس از توافق با درک باورمن برای هدایت تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران افزود: باورمن از قرارداد قبلی خود از ما طلبکار است اما حتی یک بار هم در این مورد صحبتی نکرده است .در مذاکرات اخیر نیز هیچگاه در مورد پول صحبت نکرده و گفته است من به دنبال پول نیستم بلکه هدفم رشد بسکتبال ایران است .

مشحون افزود : مربیان تیم ها براساس نظر باورمن انتخاب می شوند زیرا وقتی فدراسیون یک مربی را بهترین گزینه می داند به وی اجازه دخالت در تمامی تصمیم گیری ها را می‌دهد.

وی در مورد امضای قرار داد چهار ساله با این سرمربی آلمانی اظهار داشت: پس از کسب مجوز لازم از وزارت ورزش و جوانان مذاکره با باورمن را آغاز کردیم که وی امروز برای انجام مذاکرات نهایی به ایران آمد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: با توجه به اینکه هدف ما ایجاد تغییر در ساختار بسکتبال ایران است پس از گفت و گو با کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای ما باورمن است.

وی افزود : این سرمربی آلمانی ابتدا پیشنهاد امضای قرار داد دوساله را به فدراسیون داده بود اما وقتی خواسته های خود را که شامل زیر نظر داشتن تمام رده های بسکتبال ایران از مبتدی تا تیم بزرگسالان را با وی مطرح کردیم بر سر قراردادی چهار ساله به توافق رسیدیم.

مشحون خاطرنشان کرد : پس از بازگشت باورمن به ایران جلساتی با حضور مسئولان فنی بسکتبال برگزار می کنیم تا استراتژی و برنامه های فدراسیون برای چهار سال آینده مشخص شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به سئوالی در مورد این که آیا صعود تیم ایران به المپیک نیز از مفاد قرارداد است ، گفت: ما از باورمن تغییر اساسی بسکتبال ایران را می‌خواهیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز