خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

تساوی ذوب آهن و پرسپولیس در نیمه اول/اخراج بحث برانگیز صادقی!

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۳۱۷

پرسپولیس در حالی که دروازه بانش با تصمیم بحث برانگیز داور از زمین اخراج شد ، نیمه نخست دیدار با ذوب آهن را با تساوی به پایان برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت14:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در حالی که سوشا مکانی و مهدی طارمی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت، این بازی را با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، رضا نور محمدی، محمد انصاری، وحید حیدریه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و جری بنگستون آغاز کرد ولی طولی نکشید که بازی با تصمیم یدالله جهانبازی برای دقایقی به جنجال کشیده شد.

جهانبازی در دقیقه 22 در تصمیمی مشکوک، ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس را از زمین اخراج کرد تا پرسپولیس 10 نفره شود. این اخراج در حالی صورت گرفت که کاوه رضایی در حالتی تک به تک با صادقی قرار داشت و دروازه‌بان پرسپولیس شوت رضایی را بیرون از محوطه جریمه با سینه خود دفع کرد ولی تشخیص داور این بود که دروازه‌بان پرسپولیس توپ را با دست دفع کرده است.

بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس، بازی دقایقی متوقف شد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان سوم تیمش را به جای محسن مسلمان وارد زمین کرد. البته سرخپوشان بعد از اخراج صادقی بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشتند و حملات ذوب آهن را بی پاسخ نگذاشتند.

حملات بازیکنان دو تیم در نیمه نخست راه به جایی نبرد تا این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد تا دو تیم در نیمه مربیان روزنه های نفوذ به دروازه حریف را جستجو کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز