خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال؛

استقلال، فولاد و اسکوچیچ را با هم حذف کرد/مظلومی به علیمنصور و نفت رسید

تیم فوتبال استقلال با برتری 3 بر یک مقابل فولاد خوزستان، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف نفت تهران و شاگردان منصوریان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در حضور 4 هزارتماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری 3 بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

برای تیم فوتبال اسقلال در این دیدار میثم مجیدی(14)، حنیف عمران زاده(19) و جابر انصاری (76) گل زدند. تک گل تیم فولاد هم توسط اسماعیل شریفات در دقیقه 3 وارد دروازه سید مهدی رحمتی شد.

تیم استقلال در این دیدار را با ترکیب سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و پروپجیچ به میدان رفت.

تیم  فوتبال فولاد خوزستان نیز با ترکیب علیرضا سلیمی، لیوناردو مساریچ، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، اکبر ایمانی، چاگو، امید خالدی، محمدرضا خانزاده و امیرحسین فشنگچی آغازگر این مسابقه بود.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه 3 بازی اسماعیل شریفات با استفاده از یک موقعیت پشت دفاع کند استقلال گل اول این دیدار را به ثمر رساند که البته در دقیقه 14 با ضربه سر میثم مجیدی کار به تساوی کشیده شد.

استقلال در ادامه توسط حنیف عمران زاده در دقیقه 19 گل دوم را هم به ثمر رساند تا 2 بر یک از حریف خود جلو بیافتد. استقلال و فولاد بعد از گل دوم استقلال تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی را رقم نزدند و  نهایتا نیمه اول این دیدار  با همان  نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با احتیاط هر دو تیم شروع شد اما فولاد به مرور خود را به دروازه استقلال نزدیک کرد تا اینکه در دقیقه 60 پرویز مظلومی شهباز زاده ای را که به دلیل کم گل زدن در دیدارهای اخیر استقلال از ترکیب فیکس خارج کرده بود به جای پروپئیچ به میدان آورد.

با به میدان آمدن شهباززاده و برهانی استقلال تا حدودی از زیر فشار نسبی فولاد خارج شد و در دقیقه 76 بازی جابر انصاری توپ برگشتی امید ابراهیمی را با ضربه قیچی برگردان به تور دروازه فولاد رساند تا نتیجه 3 بر یک شود.

در دقیقه 83 مسابقه مظلومی که به نظر می رسد از برد تیم خود مطمئن بود، به علیرضا رمضانی که سال گذشته بازی های خوبی برای استقلال انجام  داده و مصدوم شده بود، میدان داد.

در دقیقه  86 بازی اسکوچیچ مسعود مطلق زاده را به جای اسماعیل شریفات به میدان فرستاد تا از توپ های مستقیم استفاده کند که البته راه به جایی نبرد.

در دقیقه 88 بازی خسرو حیدری و حسین ابراهیمی در محوطه جریمه استقلال زمین خوردند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. با وجود عقب بودن تیم فولاد خوزستان، این استقلال بود که در دقایق پایانی باز هم به در وازه فولاد خوزستان فشار آورد و به دنبال گل چهارم بود که البته موفق نشد دروازه فولاد را باز کند.

در ثانیه های پایانی این فولاد خوزستان بود که حلقه محاصره را تنگ تر کرد اما این تلاش نتیجه ای در بر نداشت و نهایتا استقلال با نتیجه 3 بر یک فولاد خوزستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

تیم استقلال در این مرحله باید به مصاف تیم نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان برود. تیم برتر این دیدار در مرحله نیمه نهایی با تراکتورسازی تبریز روبرو می شود.

کد خبر : ۳۱۹۳۸۷