خبرگزاری کار ایران

کارشناس داوری مطرح کرد؛

اخراج دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه بزرگ جهانبازی بود/صادقی خطایی مرتکب نشد

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اخراج دروازه‌بان پرسپولیس در نیمه اول بازی با ذوب آهن اشتباه بزرگ و تأثیرگذار داور بازی بود.

به گزارش ایلنا، سیدرضا غیاثی  در مورد نحوه قضاوت یدالله جهانبازی در نیمه اول دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی و اخراج ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس گفت: آقای اصفهانیان! رئیس کمیته داوران. این کارشناسان، مربیان، سرپرستان تیم‌ها و اهالی رسانه نیستند که علیه داوران هجمه می‌کنند. این داوران شما هستند که علیه کمیته داوران و جامعه داوری هجمه می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی در دقیقه 22 مسابقه دروازه‌بان پرسپولیس خطایی مرتکب نشده چگونه داور مسابقه ایمان صادقی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج می‌کند. آن هم به جرم خطای هند اتفاق نیفتاده.

غیاثی تصریح کرد: در دقیقه 22 مسابقه دروازه‌بان پرسپولیس به سمت بازیکن پیش‌تاخته ذوب آهن رفت و بازیکن ذوب آهن هم توپ را به سمت او فرستاد که توپ به سینه ایمان صادقی برخورد کرد. داور در این صحنه دو اشتباه تأثیرگذار داشت زیرا خطایی رخ نداده بود که به سود ذوب آهن اعلام خطا داد و هندی هم انجام نشده بود که داور مسابقه ایمان صادقی را از زمین اخراج کرد.

کد خبر : ۳۱۹۴۶۶