خبرگزاری کار ایران

نامه تاج به کفاشیان؛

اشتباهات داوران گریبان سازمان لیگ را گرفته/ ما باید پاسخگو باشیم!

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۶۹۳

رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ضمن انتقاد از اشتباه‌های تاثیرگذار داوران در لیگ برتر و جام حذفی از او خواسته تدبیری برای کاهش اشتباهات داوری اتخاذ کند.

به گزارش ایلنا، نامه مهدی تاج در مورد مسائل داوری به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال  به شرح زیر است:

همان طور که مستحضرید، سازمان لیگ در چند سال اخیر با کمک تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران فعال در این مجموعه برای ارتقای کمی و کیفی مسابقات فوتبال کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره  برای حفظ آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  از منظر داخلی و بیرونی سعی کرده است  که فوتبالی در شان نام کشورشان در داخل و خارج از مرزها  به علاقه‌مندان ارائه شود.

آمار و بررسی‌های انجام شده گواهی می‌دهند که مردم به ویژه علاقه‌مندان حرفه‌ای  فوتبال در چند سال اخیر از عملکرد سازمان لیگ در ارائه تقویم سالانه مسابقات (با وجود فشردگی بازی‌های ملی در عرصه‌های بین‌المللی و لیگ قهرمانان آسیا)، تلاش مضاعف برای حفظ 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا (با وجود تلاش مضاعف سایر کشورای آسیایی امسال نیز 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد) در برگزاری مراسم‌ افتتاحیه ، اختتامیه ، جشن برترین‌های پایان فصل و مراسم قرعه کشی مناسب ابتدای فصل، حتی در برنامه‌ریزی‌ها و آینده‌نگری‌ها برای تشویق و ترویج جوانگرایی  و برگزاری دربی‌های مناسب که همگان شاهد  آن بودند در تمامی باشگاه ها رضایت مندی خوبی داشته‌اند که با عنایت خداوند متعال این برآیند حاصل شده است،‌ اما در چند وقت اخیر شاهد اتفاقاتی  هستیم که برخی تصمیم‌های داوری که از سوی عد‌ه ای که مدیریت شان خارج از حیطه کاری سازمان لیگ است، بر عملکرد این سازمان خدشه‌وارد وارد کرده است.

جناب آقای کفاشیان؛ مستحضرید که سازمان لیگ در انتصاب و انتخاب داوران هیچگونه دخالتی نداشته و ندارد، ‌اما اشتباهات در این حوزه گریبان سازمان لیگ را گرفته و کار را برای فعالیت مطلوب‌تر این سازمان با چالش مواجه کرده است.

هنوز تبعات منفی داوری در هفته آخر دوره قبلی لیگ برتر که بین تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران  و ناراحتی به حق هوادران تبریزی برطرف نشده است  که متاسفانه در فصل جاری اشتباهات داوری در دیدارهای مختلف از جمله دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در بازی لیگ و جام حذفی و اشتباهات تاثیر گذار داوری در این دو دیدار که موجبات ناراحتی به حق هوادران را به همراه داشته است، تداوم پیدا کردند و دوباره سازمان لیگ برای اتفاقی که هیچ گونه دخل و تصرفی در آن نداشته باید پاسخگو باشد.

ریاست محترم فدراسیون؛ همان گونه که اشاره شد سازمان لیگ هیچ دخالتی در انتخاب و انتصاب داوران ندارد و این مهم  توسط مسئولان اجرایی فدراسیون انجام می‌شود‏ اما تبعات منفی اشتباهات داوری گریبان این سازمان را گرفته و کار را برای برگزاری ادامه  مسابقات با چالشی بزرگ مواجه ساخته است.

بنابراین به عنوان رئیس سازمان لیگ ایران از جناب عالی خواهشمندم که هر چه سریعتر در این زمینه تصمیم اساسی اتخاذ کرده و راهکاری برای کاهش این اشتباهات در زمینه داوری کشورمان بیندیشید. با توجه به شرایط موجود نیاز است که شما به صورت جدی به بحث داوری در لیگ‌های ایران ورود کرده و با مدیریت‌تان این مسایل را حل و فصل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز