خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر واترپلو؛

رقابت پایاپای دانشگاه آزاد و نیروی زمینی در صدر جدول

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۷۷۰

هفته سوم لیگ برتر واترپلو با سومین پیروزی متوالی دانشگاه آزاد و نیروی زمینی ارتش به پایان رسید تا جدال پایاپای این دو تیم در صدر جدول همچنان ادامه یابد.

به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. در این دیدارها تیم های نفت امیدیه، نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب بر شهید نوفلاح تهران، نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان غلبه کردند.

در نخستین دیدار تیم نفت امیدیه در تهران به مصاف شهید نوفلاح رفت. این مسابقه فیزیکی و درگیرانه در نهایت ۱۱ بر ۸ به سود نماینده امیدیه به پایان رسید تا نخستین پیروزی نفتی ها به دست آید.

دومین دیدار در  گچساران و به میزبانی نفت و گاز این شهر برگزار شد. این مسابقه دیدنی در نهایت ۱۲-۹ به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسید تا سومین پیروی متوالی این تیم تازه لیگ برتری شده بدست آید.

آخرین دیدار این هفته هم از حساسیت زیادی برخوردار بود. تکرار فینال فصل پیش این‌بار در هفته سوم رخ داد. این دیدار که در استخر ۹دی شیرودی برگزار شد در پایان۱۳ بر ۵  به سود دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی تمام شد.

با کسب این نتایج تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش هر دو شش امتیازی شدند تا  مسابقه هفته چهارم این دو تیم فینالی تمام عیار شود. روز جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ استخر ۹دی شیرودی شاهد مسابقه ای دیدنی و حساس خواهد بود.

نتایج هفته سوم لیگ برتر واترپلو:

 نفت و گاز گچساران ۹  – نیروی زمینی ارتش ۱۲

 شهید نوفلاح ۸ – نفت امیدیه ۱۱

 دانشگاه آزاد اسلامی ۱۳ – فولاد مبارکه سپاهان ۵

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز