خبرگزاری کار ایران

انتخابات فدراسیون تیراندازی لغو شد

سجادی: کفاشیان تنها نظاره‌گر نباشد

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۸۴۵

معاون وزارت ورزش با بیان اینکه این وزارتخانه به دعواهای لفظی بین کی روش و اسدی ورود نمی‌کند، گفت: کفاشیان در این زمینه تدبیر کند و تنها نظاره گر نباشد.

ایلنا: مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس فرصت خوبی بود تا معاون وزیر ورزش کنایه‌ای را در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال برای کفاشیان مخابره کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش در نظر ندارد به درگیری لفظی کی روش و اسدی ورود کند،گفت : به نظر من بهتر است ریاست فدراسیون فوتبال در این زمینه تدبیر کند و اجازه ندهد این وضعیت ادامه یابد.

سجادی ادامه داد: کفاشیان نباید مسایل را رها کرده و فقط نظاره گر باشد و نیاز است این موضوع را مدیریت کند و از طرف دیگر افراد هم باید جایگاه خود را بشناسند .

سجادی افزود: وزارت ورزش در این موضوع دخالت نمی کند چرا که وظیفه فدراسیون فوتبال رهبری و حل این مشکل است و باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کرده و به نتیجه مناسب برساند.

وی درباره لغو اعزام تیم فوتسال بانوان به مسابقات جهانی گواتمالا نیز گفت: بهتر است در این زمینه مسئولان فدراسیون پاسخگو باشند. ما هیچ نظری در این مورد نداریم.

معاون وزیر ورزش پیرامون اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: اشتباه در داوری وجود دارد اما این روزها تعداد آنها علیه برخی تیم ها از جمله پرسپولیس بیشتر است. در همین ارتباط از مسئولان فدراسیون می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

سجادی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی که طبق اعلام وزارت ورزش، قرار بود 18 آبان برگزار شود، گفت: با توجه به اینکه محمدعلی شجاعی، رئیس فعلی فدراسیون تیراندازی از شغل دوم خود، یعنی خزانه‌داری کمیته ملی المپیک استعفا کرده ، پس از بررسی این استعفا، انتخابات این فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی درباره صدور حکم نایب رئیسی علیرضا حیدری در فدراسیون کشتی که همچنان ابلاغ نشده است،گفت: اخیرا نامه ایی در این رابطه از سوی فدراسیون کشتی به وزارت ورزش ارسال شده که در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز