خبرگزاری کار ایران

حسن روشن با حضور در غرفه ایلنا مطرح کرد؛

نه ما سوسماریم و نه کی‌روش عقاب!

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۹۵۱

پیشکسوت فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها حضور پیدا کرد و در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا انتقادهای تندی را متوجه سرمربی پرتغالی تیم ملی کرد.

ایلنا: پیشکسوت فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها حضور پیدا کرد و در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا انتقادهای تندی را متوجه سرمربی پرتغالی تیم ملی کرد.

حسن روشن گفت: کی روش تا امروز هر طوری که دلش خواسته رفتار کرده و به نظرم دبیر فدراسیون حداقل این حق را دارد که از او برنامه هایش را بخواهد. به نظر من در دعوای کی روش با اسدی حق با دبیر فدراسیون است. چرا که او از کی روش برنامه خواسته و حق دارد که برنامه های سرمربی تیم ملی را بداند.

وی ضمن بازخوانی دوره حضور اوفارل در فوتبال ایران تاکید کرد: اوفارل چهل سال قبل به ایران آمد. بعد از دو سال از ایران رفت. اما طوری عمل نکرد که کسی نتواند راه پیشرفت را در تیم ملی ادامه دهد. حشمت مهاجرانی جای او را گرفت. اتفاقا مهاجرانی موفق شد که با تیم ملی به قهرمانی جام ملت های آسیا برسد و به جام جهانی و المپیک صعود کند. یعنی اوفارل برای ادامه راه افرادی را در فوتبال ایران حفظ کرد که به نوعی راه او را ادامه دهند. اما کی روش برای فوتبال ما چنین ماموریتی نداشته و چنین نکرده است.

این پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال ادامه داد: اسدی از کی روش برنامه خواسته. تا جایی که من می دانم این کار غلط نیست. منطقی است. درست است. با صعود ایران به جام جهانی در واقع کی روش زنده شد. چون دعای خیر مردم بود که تیم ملی را نجات داد و به همین دلیل باید بگویم در قرارداد دومش با تیم ملی باید مراعات فدراسیون را می کرد.

روشن در مثالی عجیب یادآور شد: ما سوسمار نیستیم که روی زمین باشیم و کی روش عقاب باشد و روی آسمان! اسدی حرف بدی نزده. فقط خواسته که کی روش جایگاهش را در تیم ملی بداند و فرارتر از آن پیش نرود. به نظر من در حال حاضر کمیته فنی فدراسیون است که مقصر است. اگر آنها قاطعانه عمل می کردند کی روش به این مواضع نمی رسید. بنابراین کی روش به جای مقابله با اسدی باید از تجربیاتش استفاده کند چون دبیر فدراسیون فردی تحصیل کرده است و در فوتبال دارای تجربه است و می داند که باید با برنامه حرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز