خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به سجادی؛

گودرزی خواستار پیگیری جدی اشتباهات داوری شد/ بررسی معظل داوری و احقاق حق تیم‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۰۲۸

وزیر ورزش طی دستوری به معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی پیگیری اشتباهات داوری و حل این مسئله به طور جدی را خواستار شد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی این دستور را در پاسخ به نامه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس خطاب به سید نصرالله سجادی صادر کرده است.

گودرزی طی این نامه خواستار شد تا ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریعتر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود.

گودرزی درعین افزود: به ظاهر قضاوت های پر اشتباه به ویژه علیه باشگاه های پرطرفدار پرسپولیس ،تراکتور سازی و دیگر باشگاه هابه صورت یک فعالیت معمول درآمده است که پیگیری تا حل مسئله به طور جدی ،ضروری است.

در بخشی از نامه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان آمده است: در دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن که روز چهارشنبه 13 آبان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، شاهد قضاوت ناعادلانه و یک طرفه داوران بودیم .

در ادامه نامه طاهری آمده است: همانگونه که در نامه های قبلی به آن اشاره شد تبعات امنیتی و اجتماعی که آثار سوء و مخرب این قبیل قضاوت‌ها به دنبال دارد موجب نگرانی بیش از پیش تماشاگران شده است و گویی نتایج فوتبال خارج از مستطیل سبز و حتی پیش از آغاز مسابقات تعیین می شود.

طاهری در پایان این نامه از وزیر ورزش درخواست کرده است تا کمیته ای در خصوص بررسی قضاوت بازی مذکور تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز