خبرگزاری کار ایران

وظیفه همه حمایت از تیم ملی است؛

افشارزاده: رحمتی احترام کی‌روش را نگه داشت

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۱۲۲

مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز هیچ درخواستی از سوی کادر فنی برای مذاکره با بازیکنان جدید نداشته ایم.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده ضمن بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال برای جذب بازیکنان جدید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا به الان هیچ درخواستی در این باره به من نرسیده است. اگر کادر فنی باشگاه درخواستی داشته باشد ما این درخواست را بررسی می کنیم و با توجه به شرایط باشگاه و با مشورت کادر فنی در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.

 سرپرست باشگاه استقلال همچنین درباره تیم ملی گفت: با وجود انتقاداتی که می توان از تیم ملی داشت در حال حاضر وظیفه همه است تا از تیم ملی ایران حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که موضع وی در رابطه با حواشی اخیر پیرامون دعوت رحمتی به تیم ملی چیست، بیان کرد: در ابتدا باید بگویم رحمتی از نظر شخصیتی ، اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است و هر تیمی آرزوی داشتن او را دارد. بارها گفته ام که حضور در تیم ملی حق او است اما در این موضوع نظر سرمربی تیم ملی ملاک است.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: در طول سالیانی که در ورزش بوده ام، ورزشکاران و قهرمانان گوناگونی را دیده ام اما رحمتی جز بهترین ورزشکاران از نظر شخصیت و فنی بوده است و شاهد بودید که در این حواشی اخیر او با سعه صدر و رفتار اخلاق مدارانه و حرفه ای خود احترام سرمربی سابقش را نگه داشت که این موضوع جای تقدیر دارد.

افشارزاده ادامه داد: انتقاد در فضای کاری موجب پیشرفت است اما باید تلاش کنیم انتقاد سازنده باشد. من به عنوان یک کارشناس ورزشی شاید انتقاداتی به تیم ملی داشته باشم اما جای این انتقادات در رسانه ها نیست. فراموش نکنیم که تمرینات تیم ملی آغاز شده است و ما طی دو هفته آینده دو بازی رسمی پیش روی داریم و اکنون تنها زمان آن است که به کی روش کمک کنیم تا تمرکز خود را بر روی تیم ملی بگذارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و همه ما باید از این تیم حمایت کنیم. من به مجموعه استقلال نیز دستور دادم که در مورد تیم ملی و عملکرد کی روش در طول برگزاری اردوی تیم ملی و بازی ها اظهار نظری نداشته باشند. معتقدم هر بحثی که باید انجام می شده در گذشته صورت گرفته است و این روزها باید با ایجاد یک فضای آرام و بدون تنش به تیم ملی کشورمان کمک کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به اظهارات طاهری که گفته بود نوبت زمین زدن استقلال نیز خواهد رسید، گفت: استقلال از ابتدای فصل در چند بازی از داوری ضرر کرده است که بسیاری از کارشناسان عزیز نیز این موضوع را تایید کرده اند. امیدوارم اشتباهات داوری در لیگ ما به حداقل ممکن برسد و بیشتر از این فضای فوتبال ما را تحت تاثیر قرار ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز