خبرگزاری کار ایران

درودگر با حضور در غرفه ایلنا؛

رئیس جمهور به موقع به ماجرای اعزام بانوان ورود کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۱۸۳

ما یا بیستون می‌سازیم یا چهلستون و هیچ وقت نمی توانیم پانزده ستون بسازیم یعنی یا به تیم بانوان توجه نمی‌کنیم و یا کار را به جایی می‌رسانیم که رئیس جمهور شخصا وارد عمل شود.

رئیس سابق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایلنا در مورد دعوای اسدی و کیروش گفت: این دعوا چیزی نیست که به نفع ورزش باشد یا به توسعه و تعالی ورزش و فوتبال کمک کند.

صادق درودگر گفت: به نظر من در دعوای اسدی و کی روش حق با هیچ کدام نبود. یکی ایراد از مقام مافوق خود گرفته بود و یکی هم می‌گفت بیایید مناظره کنیم. مناظره هیچ معنا و مفهومی در این جریان نداشت چرا که همه مسائل باید در چارچوب اداری و قانونی فدراسیون فوتبال انجام شود نه اینکه دو نفر از اعضای فدراسیون فوتبال با یکدیگر مناظره کنند ‌آیا این قشنگ و زیبنده است؟ به نظر من این مشکل هنوز ریشه‌ای حل نشده اما دو طرف خدا را شکر فعلا ساکت هستند.

وی در مورد عدم اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات جام جهانی گواتمالا اظهار داشت: خدا را شکر که تیم ملی اعزام می‌شود. رئیس جمهور با این همه مشغله، گرفتاری و دغدغه‌هایی که دارد، به درستی و البته به موقع وارد بحث اعزام بانوان شده است. در واقع رئیس جمهور به موقع به موضوع اعزام بانوان ورود کرد. من می‌گویم این چه مدیریتی در فدراسیون است که برای اعزام تیم ملی فوتسال بانوان باید رئیس جمهور دست به کار شود تا مشکل را حل کند. بانوان ما تا شش ماه قبل نگران بی‌توجهی بودند. ما یا بیستون می‌سازیم یا چهلستون و هیچ وقت نمی توانیم پانزده ستون بسازیم یعنی  یا به تیم بانوان توجه نمی‌کنیم و یا کار را به جایی می‌رسانیم که رئیس جمهور شخصا وارد عمل شود.

درودگر در پایان گفت: اگر درست عمل می‌کردیم کار به دخالت رئیس جمهور نمی‌کشید. رئیس جمهور  آدم بزرگی در این مملکت است و او را  خرج کارهای کوچک نکنیم. متاسفانه باید بگویم که فوتبال و فوتسال ما کوچک شده است چون به آنها توجه نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز