خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون وزیر ورزش از فدراسیون فوتبال

دلیل عدم اعزام بانوان مشکل درون سازمانی بود نه مسایل مالی

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۱۹۴

معاون وزیر ورزش از وزیر ورزش و عملکرد او تمام قد دفاع کرد اما فدراسیون فوتبال را به دلیل عدم اعزام بانوان به مسابقات جام جهانی مورد انتقاد قرار داد.

معاون وزیر ورزش از  وزیر ورزش و عملکرد او تمام قد دفاع کرد اما فدراسیون فوتبال را به دلیل عدم اعزام بانوان به مسابقات جام جهانی مورد انتقاد قرار داد.

معاون وزیر ورزش در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایلنا گفت: دکتر گودرزی در بدترین شرایط اقتصادی وزارت ورزش را قبول کرد و در این شرایط پاسخگویی به مردم،رسانه‌ها و دولت‌مردان کار ساده‌ای نیست.

مناف هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا شخصا از عملکرد وزیر ورزش و وزارت ورزش و جوانان در این مدت راضی هستید یا خیر گفت: برای پاسخ دادن به این سوال باید شرایط عمومی کشور  و همچنین شرایط سخت اقتصادی ایران را در نظر بگیریم. آقای دکتر گودرزی در بدترین شرایط اقتصادی ممکن ‌آمد و پاسخگویی به مردم، رسانه‌ها، سیاسیون و دولتمردان در این وضعیت کار راحتی نیست.

او ادامه داد: به نظر من وزارت ورزش در این دو سال چه در حوزه جوانان و چه در حوزه کسب سهمیه مسابقات بین‌المللی ، برگزاری اردوها، شفافیت مالی و اجاره اماکن ورزشی عملکرد خوبی داشته و همه اینها به سمت سالم‌سازی بوده است. در راستای قضاوت عادلانه  تلاش  خوب و موفقیت‌های خوبی در وزارت ورزش در این مدت انجام شده است.

وی در مورد دعوای اسدی و کی‌روش گفت: من خیلی مصلحت نمی‌دانم که در این رابطه صحبت کنم. نباید به سمت ایجاد دعوا، حاشیه و بحث و جدل پیش برویم و شرایط را بدتر کنیم. ما الان باید تلاش کنیم  تا تیم ملی دو بازی آینده خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد، نه اینکه دنبال حاشیه و دعوا باشیم. ما باید خروجی‌محور فکر کنیم و همه حواشی را در این شرایط حساس کنار بگذاریم. این یک دعوای خانوادگی و درون خانگی بود که نباید  به رسانه‌ها کشیده می‌شد. به نظر من به جای اینکه در فدراسیون این موضوع را حل کنند آن را به رسانه‌ها کشاندند تا جامعه در مورد آنها قضاوت کند در صورتی که ما باید با همدلی و همفکری برای شادابی جوانان و مردم تلاش کنیم.

وی در مورد تهدید طاهری مبنی بر کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ به دلیل مشکلات داوری اظهار داشت:  ایشان سرپرست یا مدیرعامل یک باشگاهی است  و نظرش را گفته چون به دلیل ناداوری برخی از طرفداران تیمش دلخور شدند و طبیعی است که ایشان باید پاسخگوی طرفداران تیمش باشد اما اینجور اظهار نظرها باید در سطوح بالاتر مثل وزارتخانه انجام شود و ان‌شاالله که چنین اتفاقی نیفتد.

مناف هاشمی در پایان و در مورد عدم اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات جهانی گواتمالا اظهار داشت: اینکه هیچ فدراسیونی  در دو سال گذشته به دلیل مشکل مالی نتوانسته به اردوهای داخلی یا خارجی برود را بنده قبول ندارم چون همه امکانات و بحث مالی برای همه فدراسیون‌ها مهیا بوده است. مشکل تیم ملی فوتسال بانوان هم یک مشکل درون سازمانی بوده و بحث مالی نبوده که در نهایت آقای رئیس جمهور به آن ورود کرد اما دستور وزیر ورزش این بوده که فدراسیون‌ها به هیچ وجه دچار مشکل مالی نشوند.  این مشکل که برای تیم ملی فوتسال بانوان به وجود آمد دلایل دیگری داشت که در داخل خود فدراسیون فوتبال بود  و پیگیری‌های خودش را می‌خواست اما حالا که رئیس جمهور محترم دستور دادند همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بانوان به این مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز