خبرگزاری کار ایران

به امیدها نگاه فرا المپیکی داریم؛

کفاشیان: تیم امید شانس بالایی برای صعود به المپیک دارد

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید به تیم امید نگاه فرا المپیکی داریم و حتی اگر این تیم به المپیک صعود هم نکند باز هم این مجموعه را حفظ می کنیم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه تمرین صبح امروز یکشنبه تیم فوتبال امید ایران در باشگاه ایرانیان دوبی ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: وظیفه خودم دانستم در تمرین تیم امید حضور  پیدا کنم و با اعضای کادر فنی و بازیکنان این این دیدار داشته باشم.

وی افزود: خوشبختانه تیم امید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برنامه‌های خودش را پیش می‌برد و با توجه به اراده و انگیزه‌ای که در بین نفرات دیده می‌شود، امیدواری‌ها نسبت به این تیم بالا رفته است و امیدواریم این تیم منسجم با قدرت در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند.

رئیس فدراسیوین فوتبال با اشاره به قهرمانی تیم امید در رقابت‌های غرب آسیا تاکید کرد: گرچه بازی‌های غرب آسیا برای تیم امید جنبه بازی‌های تدارکاتی داشت و نباید بابت قهرمانی در آن مغرور شد، اما قطعا حریفان مرحله نهایی انتخابی المپیک چندان قوی‌تر از تیم‌های غرب آسیا نیستند و‌ در صورتیکه تیم امید انسجام و روحیه بالایی داشته باشد، قادر به شکست دادن تمامی حریفان خود خواهد بود.

وی درباره حمایت از تیم امید اینگونه اظهارنظر کرد: نگاه ما به تیم امید فراتر از بازی‌های المپیک است و به عنوان تیمی که آینده‌ساز تیم ملی بزرگسالان است به این تیم نگاه می‌کنیم زیرا بیشتر این بازیکنان در سال‌های آینده، تیم ملی بزرگسالان ما را تشکیل خواهند داد و باید سرمایه گذاری ویژه‌ای روی آنها داشته باشیم.

کفاشیان همچنین به موضوع جالبی اشاره کرد: قطعا حمایت همه جانبه‌ای از تیم امید خواهیم داشت و حتی اگر المپیکی هم نشویم، بازهم این تیم را حفظ و از آن حمایت خواهیم کرد.

وی درباره تعامل تیم امید با تیم ملی بزرگسالان در رابطه با بازیکنان مشترکی که وجود دارد، یادآور شد: خوشبختانه تیم امید تعامل خوبی دارد و بارها اعلام کرده که اولویت با بازی‌های رسمی است و بازیکنانش را در اختیار تیم ملی بزرگسالان گذاشته است. حتی در تمامی مقاطع اولویت انتخاب بازیکن و اعلام فهرست را هم به تیم ملی بزرگسالان داده‌اند که جای تقدیر دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این تعامل دوطرفه باشد و همچنان تداوم پیدا کند، در رابطه با وضعیت قرارداد کادرفنی تیم امید بیان کرد: مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و بعد از اینکه تیم از اردوی امارات به ایران برگردد، قراردادها امضا خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که شانس المپیکی شدن تیم امید را چقدر می‌داند؟، اظهارکرد: انصافا مجموعه تیم امید ظرف یکسال گذشته زحمت زیادی کشیدند و با برنامه ریزی و نظم خاصی پیش رفتند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارند.

کفاشیان در پایان گفت: قطعا سایر تیم‌ها هم با هدف المپیکی شدن به مسابقات می آیند اما شکی نیست که اگر تیم امید ما انسجام لازم را داشته باشد و  به لحاظ روانی همین شرایط مثبت فعلی را حفظ کند، شانس بالایی برای کسب موفقیت و المپیکی شدن دارد.

کد خبر : ۳۲۰۲۱۰