خبرگزاری کار ایران

امروز روزی تاریخی برای ایران بود؛

نعمتی: تلاش می‌کنم در المپیک و پارالمپیک افتخار آفرینی کنم

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۲۷۴

اولین بانوی دارای معلولیت المپیکی جهان درباره موفقیتش در کسب سهمیه المپیک گفتگویی انجام داد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین،‌ زهرا نعمتی ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: با توجه به تمرینات و آمادگی هایی که در این مدت کسب کرده بودم و اینکه تمام توانم را برای این اتفاق گذاشته بودم، دستیابی به سهمیه پارالمپیک دور از انتظار نبود و خوشحالم با تحقق آن ضمن کسب افتخاری بزرگ برای کشورم، توانستم نقطه ی امیدی برای سایر کمانداران نیز ایجاد کنم و امیدوارم در مسابقات پیش رو که در کشور ترکیه برگزار می شود بتوانیم موفق به کسب سهمیه تیمی نیز بشویم.

بانوی طلایی رقابت‌های پارالمپیک لندن خاطرنشان کرد: پس از مسجل شدن سهمیه من تمامی افراد تیم و کادر فنی خوشحال بودند و هنگام مسابقه من را تشویق می کردند. این مسابقه از جمله دیدارهایی بود که بسیار تماشاچی داشت و ورزشکاران و اعضای کادر فنی کشورهای دیگر همگی از کسب سهمیه من خوشحال بودند و مدام تبریک می گفتند.

نعمتی افزود: از ایران نیز همه مسابقات امروز را پیگیری می کردند و پیش از اینکه من با کسی تماس داشته باشم، همه از نتیجه با خبر بودند. همسرم اولین فردی بود که با او صحبت کردم و بسیار از این اتفاق خوشحال بود.

اولین بانوی دارای معلولیت المپیکی جهان در ادامه اعلام کرد: با وجود خستگی زیاد در تایلند می مانم تا به تیم ملی پارالمپیک ایران ملحق شوم و همراه با سایر ملی پوشان برای کسب سهمیه تلاش می کنیم . من همچنان عضوی از خانواده پارالمپیک ایران هستم و امیدوارم با کسب سهمیه پارالمپیک نیز بتوانم افتخاری مجدد برای کشورم کسب کنم.

وی در توصیف اتفاقات امروزگفت: امروز، 17 آبان ماه سال 94، یک روز تاریخی برای کشورم بود و این اتفاق اگرچه دست یابی به آرزویی بزرگ بود، اما برای من پایان راه نیست و هنوز به سقف آرزوهایم نرسیده ام. در ایام باقی مانده تا بازی های المپیک و پارالمپیک تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا در صورت کسب سهمیه پارالمپیک نیز در هر دو رویداد مهم و جهانی افتخار آفرینی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز