خبرگزاری کار ایران

لیگ‌‌جزیره در ایستگاه‌یازدهم؛

لیورپول با کلوپ هم باخت/ آغاز دردسرهای مرد آلمانی در بندر

لیورپول در دیداری خانگی مقابل کریستال‌پالاس تن به شکست داد تا آغازی شود بر دردسرهای یورگن کلوپ با بندرنشین‌ها.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین دیدار از هفته دوازدهم لیگ‌برتر جزیره از ساعت 19:30 لیورپول در آنفیلد میزبان کریستال پالاس بود که شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار خانگی مقابل مهمان خود تن به شکست دادند.

ترکیب لیورپول: مینیوله، کلاین، اسکرتل، ساخو، موره نو، لوکاس، جان، لالانا، آیب، کوتینیو، بنتکه

ترکیب پالاس: هنسی، کلی، دان، دلینی، سواره، زاها، کابایه، مک آرتور، پانچئون، ساکو، بولازی

یانیک بولاسیه دقیقه 21 موفق شد دروازه بندرنشین‌ها را باز کند تا شادی را به اردوی تیمش بیاورد. فیلیپ کوتینیو دقیقه 42 گل تساوی‌ را برای تیمش به ثمر رساند تا لیورپول با باخت به رختکن نرود.

این پایان کار نبود چراکه دقیقه 82 اسکات دان بار دیگر دروازه مینیوله را باز کرد تا 3 امتیاز شیرین را از بندر به جنوب لندن ببرد.

این نخستین شکست یورگن کلوپ با سرخ‌های بندر در لیگ‌برتر جزیره بود تا دردسرهای این مربی ژرمنی در بندر هم آغاز شود.

کریستال پالاس با این پیروزی 19 امتیازی شد تا به رده هشتم جدول برود و لیورپول هم با همان 17 امتیاز رده دوازدهم را در اختیار دارد.

پیش از این دیدار آرسنال و تاتنهام هم در دربی لندن با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا شاگردان ونگر فرصت طلایی صدرنشینی را از دست بدهند.

در این دیدار ابتدا هری کین ستاره تاتنهام دقیقه 32 برای تیمش گلزنی کرد ولی دقیقه 77 کیرون گیبز بازی را به تساوی کشید تا سهم هر یک از تیم‌ها فقط یک امتیاز باشد.

در نخستین دیدار امروز هم من‌سیتی در دیداری خارج از خانه مقابل آستون‌ویلا تن به تساوی بدون گل داده بود ولی به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به توپچی ها با 27 امتیاز در صدر جدول ایستاد. پس از آرسنال 27 امتیازی، لسترسیتی با 25 و من‌یونایتد با 24 امتیاز تیم‌های سوم و چهارم جدول لیگ جزیره هستند.

 

کد خبر : ۳۲۰۲۹۸