خبرگزاری کار ایران

حاج‌صفی به بازی گوام نمی‌رسد؛

پیروانی: گوامی‌ها می‌خواهند به ما ضربه بزنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۴۴۰

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید برای گرفتن ویزای گوام با مشکلات زیادی روبرو هستیم و به نظر می رسد آنها از این طریق می خواهند به ما ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین پیروانی که در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی در حال حاضر با 2 مشکل اساسی روبروست؛ اول مصدومیت بازیکنانی چون پژمان منتظری، سید جلال حسینی و سردار آزمون و مسئله دوم گرفتن ویزای گوام است.

وی ادامه داد: گرفتن ویزای گوام مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده و متاسفانه هنوز ویزای برخی بازیکنان ما صادر نشده و از همه مهمتر اجازه پرواز چارتر برای حضور در گوام را به تیم ملی کشورمان نداده اند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط احسان حاج صفی گفت: این بازیکن به دلیل این که از آلمان برای گرفتن ویزای گوام اقدام کرده است به هیچ عنوان نمی تواند ما را در بازی با گوام همراهی کند.

وی در مورد اقدامات انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای گرفتن ویزای گوام اظهار کرد: این مسئله از دست ما خارج بود و راهکاری است که حریف برای ضربه زدن به ما انجام می دهد.

پیروانی درباره انتقاد مربیان لیگ از تعطیلات زیاد این مسابقات، اظهار کرد: این انتقادات دو دسته است. یکی در مورد مصدومیت بازیکنان است که مصدومیت حسینی، آزمون و منتظری در تیم ملی رخ نداده است از این رو انتقادی متوجه ما نیست.

پیروانی ادامه داد: انتقاد بعدی در مورد تعطیلات لیگ است که باید گفت با دو هفته تعطیلی لیگ هیچ آسیبی به فوتبال ایران نمی رسد و مطمئن باشید کسی ضربه نمی خورد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید مربیان حرف هایی بزنند که میان باشگاه ها و تیم ملی اختلاف ایجاد شود زیرا باید منافع ملی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز