خبرگزاری کار ایران

با نایب قهرمانی در برزیل؛

تیم ملی فوتسال به کشور بازگشت

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۴۹

تیم ملی فوتسال مردان ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی کوچک برزیل امروز (سه شنبه ) وارد تهران شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران که برای شرکت در مسابقات جام جهانی کوچک 2015 راهی برزیل شده بود، ساعت 02:35 بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد.

شاگردان ناظم الشریعه در مرحله گروهی این رقابت ها چهار بر یک کلمبیا را شکست دادند، هفت بر صفر از سد آنگولا گذشتند و مقابل اروگوئه با نتیجه هفت بر سه پیروز شدند.

در ادامه فوتسالیست های کشورمان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه دو بر صفر تیم پاراگوئه را شکست دادند و در فینال مسابقات جام جهانی کوچک نیز با نتیجه نزدیک چهار بر سه بازی را به برزیل، پرافتخار ترین تیم فوتسال جهان واگذار کردند و برای سومین بار نایب قهرمان این مسابقات شدند.

همچنین تیم فوتبال دختران زیر 16 سال (نوجوانان )ایران نیز ووهان چین را ترک و ساعت 21 شب گذشته (دوشنبه شب ) وارد تهران شدند.

تیم فوتبال دختران نوجوان ایران به منظور شرکت در رقابت های فوتبال قهرمانی دختران آسیا به چین سفر کردند و در مرحله گروهی این رقابت ها به ترتیب به مصاف تیم های تایلند ، چین و کره جنوبی رفتند وبا پذیرفتن سه باخت پی در پی و بدون زدن هیچ گلی از دور رقابت ها حذف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز