خبرگزاری کار ایران

در جمع ملی پوشان مطرح شد؛

کفاشیان: تیم ملی بزرگسالان در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۲۴

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران پیشانی فدراسیون فوتبال است و در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بر همین اساس سالانه 50 درصد از بودجه فدراسیون به آماده سازی تیم ملی فوتبال اختصاص می یابد . تیم ملی همواره فراتر از ظرفیت خود تلاش کرده است که جای تقدیر دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حامیان مالی فدراسیون فوتبال گفت: علاقه مندانی هستند که به تیم ملی عشق می ورزند و بزرگترین حامی هم مردم هستند. در حال حاضر نیز حامی مالی این فدراسیون از راه‌های نوینی ما را حمایت می کند که از آنها قدردانی می‌کنم.

احسان مظفری پور مدیر شرکت فناپ ( حامی مالی فدراسیون فوتبال ) نیز در این نشست گفت: ما به عنوان کارگزار آمده ایم تا در کنار تیم ملی باشیم. در این مدت هم تلاش کرده ایم تا بابکارگیری شیوه جدید کسب در آمد کنیم زیرا مدلهای سنتی با شرایط به وجود آمده دیگر پاسخگو نیستند .

وی افزود:محور اصلی کار ما هم هواداران هستند و در واقع تلاش داریم تا پلی ارتباطی بین تیم ملی و هواداران باشیم. در یک سال گذشته سه میلیون نفر جذب سیستم شده اند اما در این بین 700 تا 800 هزار نفر همراه همیشگی ما بوده اند.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی هم با اشاره به دو دیدار پیش روی تیم ملی اظهار کرد: با همه مشکلاتی که وجود دارد باید در این دو دیدار نتیجه بگیریم. من خودم فردی نیستم که از پشت میز به تیم ملی رسیده باشم بلکه فوتبالیست بوده ام و با مشکلات آشنایی دارم.

وی افزود: درباره حامی مالی فدراسیون فوتبال هم باید بگویم که می دانم آنها در سال قبل فراتر از تعهداتشان عمل کرده اند اما اکنون ما نیاز به حمایت و کمک بیشتری داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در فوتبال اظهار کرد: باید از حمایت‌های اخیر حامی مالی تیم ملی تشکر کنم. به طور یقین در فوتبال روز دنیا آینده ای بدون سرمایه گذاری وجود ندارد. نگاه ما به حمایت شما یک شراکت برد- برد است.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال نیز در ادامه با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال برابر تیم ایران گفت: من به داوری این بازی اشکالاتی را وارد می دانم. احتمال می دهم زمینی که این بازی روی آن انجام شده مثل زمین کمپ خیلی مسطح نبوده است! بعضی وقتها ما از شرایط گلایه داریم اما باید به نکته ای اشاره کنم. من در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی که در پرتغال برگزار می شد، در کنار تیم ملی ایران حاضر شدم و دیدم که این تیم با چه مشکلاتی از نظر مصدومیت یا محدودیت‌ها روبه رو بود اما تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی ایران به خاطر پیراهن تیم ایران می جنگیدند.

کی روش گفت: آنها مشکلات متعددی داشتند اما همه با دیدن بازی‌های ایران تحت تاثیر قرار گرفتند. مطمئنا این کمکی که حامی مالی فدراسیون فوتبال انجام می دهد باید به همه تیم‌های ملی مربوط شود و همه تیمهای ملی به این حمایت ها نیاز دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز