خبرگزاری کار ایران

جلسه هماهنگی را به نشانه اعتراض ترک می‌کنم

پیروانی: ایران- گوآم سیاسی شده

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۹۸۵

خوشبختانه بازی ما برابر ترکمنستان مجانی اعلام شده و توقع داریم ورزشگاه با استقبال هواداران روبه‌رو شود. بازی ما با گوآم هم بعد از این بازی است که متاسفانه با مسائل سیاسی قاطی شده و همین مسئله کار را سخت کرده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال می‌گوید بازی ایران-گوآم سیاسی شده است.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: خوشبختانه بازی ما برابر ترکمنستان مجانی اعلام شده و توقع داریم ورزشگاه با استقبال هواداران روبه‌رو شود. بازی ما با گوآم هم بعد از این بازی است که متاسفانه با مسائل سیاسی قاطی شده و همین مسئله کار را سخت کرده است.

او افزود: به دلیل کارشکنی که گوآمی‌ها انجام دادند، بنا دارم در جلسه هماهنگی جلسه را ترک کنم. آنها دو ماه است که فیرپلی را رعایت نکردند و این واقعا ناراحت کننده است. علی‌الحساب فردا برابر ترکمنستان به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله با کمک تماشاگران پیروز می‌شویم. امیدوارم تماشاگران از این دیدار استقبال کنند تا ما مطمئن شویم همه یک تیم هستیم.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیموریان گفت: از طرف وزارت خارجه و جناب آقای ظریف تلاش می‌کنیم تا ارتباطی برقرار شود و آندو به بازی با گوآم برسد. آقای ظریف کارهای خیلی بزرگی کردند و مطمئنیم که تلاش‌شان را برای این قضیه می‌کنند. هر چند اگر آندو به اردوی تیم ملی برسد، شب قبل از بازی یا روز بازی است اما چون کاپیتان است می‌تواند در روحیه بازیکنان اثرگذار باشد. واقعا آدم از این کارشکنی‌ها سرخورده می‌شود. هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم که در این فوتبال این قدر ناجوانمردی نسبت به تیم اول آسیا رخ دهد. وقتی با ما این کار را می‌کنند، ببینید با دیگران چه کار می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که گوآمی‌ها مدعی هستند ایرانی‌ها در مورد آنها کارشکنی‌هایی انجام داده‌اند، بیان کرد: مشکلات آنها تقصیر ما نبود. آنها از سه کشور باید تیم‌شان را جمع می‌کردند و در اینجا به مشکل خوردند و گرنه ما همیشه بازی جوانمردانه را بلدیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که برنامه تیم ملی برای سفر به گوآم چگونه است، گفت: بعد از این که بازی‌مان با ترکمنستان تمام شد، شب به سمت امارات می‌رویم تا از آنجا به سمت گوآم برویم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقادات حسن روشن از کی‌روش چیست، گفت: حسن روشن مربی من و بازیکن بسیار بزرگی بوده است اما در این مقطع این اظهارات به نفع تیم ملی نیست. الان همه می‌خواهیم به جام جهانی برویم و باید همه همکاری کنند. بحث فنی و نقد فنی همیشه با استقبال ما روبه‌رو بوده ولی در حال حاضر این شرایط به گونه‌ای است که باید همه همدل باشیم.

سرپرست تیم ملی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کارشکنی‌های گوآمی‌ها را در راستای سیاست آمریکا می‌بیند و این که چرا بعد از توافق هسته‌ای این کارشکنی‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: این سوال سیاسی است و باید دست‌اندرکارانش پاسخ دهند. آرزوی من این است که اتفاقات خوبی برای ما بیفتد؛ چرا که ایران و ایرانی لیاقت بهترین‌ها را دارد. امیدوارم در آینده ایران بزرگ را در سرافرازی کامل ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز