خبرگزاری کار ایران

کفاشیان با حضور در غرفه ایلنا:

بهتر از خودم برای فوتبال سراغ ندارم/ از آمدن دادکان به انتخابات استقبال می‌کنم

به هر حال هر کسی توانایی‌های خاص خودش را دارد و آن کسی که مجمع به آن رای می‌دهد بهترین آدم برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در غرفه ایلنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات در مورد امکان حضورش در انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال گفت: باید ببینم کسانی که می‌آیند از من قوی تر هستند یا خیر. اگر قوی تر باشند، اولویت با آنها است و البته اگر از من کمکی بخواهند دریغ نمی‌کنم.

کفاشیان ادامه داد: البته من بهتر از خودم برای فوتبال سراغ ندارم. به هر حال هر کسی توانایی‌های خاص خودش را دارد و آن کسی که مجمع به آن رای می‌دهد بهترین آدم برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران حضور احتمالی محمد دادکان در انتخابات فدراسیون فوتبال نیستید؟ گفت: نگران نیستم خوشحال هم می‌شوم که آدمی قوی‌تر از من جای من بیاید هر کسی که بیاید و در مجمع رای بیاورد قطعا قوی‌تر از من است.

کفاشیان در پایان در مورد اشتباهات داوری عیله پرسپولیس در هفته‌های گذشته گفت: به هیچ‌عنوان این اشتباهات مهندسی شده نیست و اشتباهات داوری فقط برای پرسپلویس نیست و برای تیم‌های دیگر هم بوده است ومن نمی‌توانم قبول کنم که این اشتباهات علیه پرسپولیس جهت‌دار و مهندسی شده باشد اما چون پرسپولیس تیم پرطرفداری است این اشتباهات در جامعه و رسانه‌ها نمود زیادی پیدا می‌کند واضح‌تر بگویم اگر من امروز یک اشتباهی بکنم فردا همه می‌فهمند چون رئیس فدراسیون فوتبال چهره شناخته‌ شده‌ای است اما اگر شما اشتباهی بکنید شاید تا یکسال بعد هم کسی متوجه نشود چون نسبت به من معروف نیستید.

 

کد خبر : ۳۲۱۴۴۵