خبرگزاری کار ایران

بمب‌گذاری در حاشیه ورزشگاه سنت دنیس؛

یواخیم لوو درباره اتفاقات پاریس چه گفت؟

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۱۹

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از شب تلخ و وحشتناکی که در پاریس تجربه کرد، سخن به میان آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از DPA، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در شرایطی بسیار خاص برگزار شد. این دیدار در حالی برگزار شد که بازیکنان و حاضران در ورزشگاه به خاطر سه انفجار تروریستی که در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری این دیدار رخ داد به وحشت افتاده بودند.

بعد از بازی حدود 80 هزار تماشاگری که به ورزشگاه آمده بودند وارد زمین شدند تا شرایط برای بازیکنان و نیروهای امنیتی ورزشگاه سخت شود. این دیدار حساس در نهایت با پیروزی 2 بر صفر فرانسه به پایان رسید تا قهرمان یورو 2016 شکست تلخی را متحمل شود اما تلخ تر از این شکست حوادث تروریستی بود که در پاریس ستاره های بزرگ فوتبال اروپا را ترساند.

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از پایان بازی به جای صحبت کردن درباره عملکرد فنی تیمش بیشتر درباره انفجارها و هجوم هواداران به میدان مسابقه صحبت کرد.

او گفت: به هنگام بازی صدای بمب گذاری و تیراندازی را می شنیدیم. واقعا شوکه شده بودیم. از نظر من فوتبال اهمیت خود را از دست داده بود. این بازی در شرایط عجیب برگزار شد. واقعا ما شگفت زده و در حیرت و ماتم بودیم.

او ادامه داد: بازیکنان هم ترسیده بودند. در رختکن شرایط تیم عجیب بود و بازیکنان نمی دانستند از نگرانی چه کار کنند.

قبل از برگزاری این دیدار حساس هم کاروان تیم ملی فوتبال آلمان که در یکی از هتل های بزرگ و مشهور پاریس اسکان گزیده بود مجبور شد که پس از مطلع شدن از احتمال وقوع یک عملیات بمبگذاری، هتل محل اقامتش را در پاریس ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز