خبرگزاری کار ایران

هندبال انتخابی المپیک در دوحه

ایران-عمان، پخش مستقیم از شبکه ورزش

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۶۵

مسابقات هندبال انتخابی المپیک ریو 2016 از امروز با حضور تیم ملی ایران در دوحه قطر آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، با آغاز رقابت های هندبال قهرمانی آسیا در دوحه قطر، تمامی دیدارهای تیم ملی هندبال کشورمان در این تورنمنت از شبکه ورزش و سه سیما زنده روی آنتن می رود.

در این رقابت ها که تا 6 آذر ادامه می یابد ، 11 تیم برتر آسیا در دو گروه رقابت می کنند که در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا ، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.

در گروه یک این رقابت ها بحرین، کره جنوبی، عراق، چین و استرالیا و در گروه دو تیم ملی کشورمان به همراه تیم عربستان، عمان، ژاپن، ازبکستان و تیم میزبان یعنی قطر به مصاف هم خواهند رفت.

دو  دیدار ابتدایی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها امروز شنبه 23 آبان  و دوشنبه 25 آبان به ترتیب مقابل تیم های عمان و ازبکستان انجام می شود که هر دو این دیدارها زنده روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت. زمان پخش این دیدارها بدین شرح است:

شنبه 23 آبان :عمان - ایران ، ساعت : 17:30
دوشنبه 25 آبان: ایران - ازبکستان ، ساعت : 17:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز