خبرگزاری کار ایران

درخواست برای تعویق بازی با پرسپولیس؛

منصوریان: باید مقابل سپاهان باهوش بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۶۰۱

سرمربی تیم نفت می‌گوید با بازگشت مصدومان و اضافه شدن چند بازیکن جوان در 3 دیدار حساس مقابل سپاهان، استقلال و پرسپولیس تنها با هدف پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان گفت: خدا را شکر همه مصدومان ما به استثنا سیدجلال حسینی بازگشته اند و کادر پزشکی تیم قول داده اند تا پایان هفته آینده او را به شرایط مسابقه برسانند البته وی از دیروز نرم دویدن و تمرینات اختصاصی خود را با حضور در تمرینات زیر نظر کادر پزشکی تیم شروع کرده است.

وی افزود: ما در وقفه ای که در رقابت های لیگ برتر ایجاد شد در غیاب ملی‌پوشان امید و بزرگسالان خود تمرینات خوبی را انجام دادیم. ما چه در این دوره تعطیلی لیگ و چه نیم فصل بدنسازی نمی کنیم و فقط کارهای و برنامه های تاکتیکی خود را در تیم انجام می‌دهیم. روز شنبه هم یک دیدار تدارکاتی مقابل صبا داریم تا فرم مسابقه و شکل هفتگی تیم را حفظ کنیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در غیاب سیدجلال و 6 بازیکن ملی پوش بزرگسال و امید نفت می توانید به خواسته های تاکتیکی خود در بازی با صبا برسید، اظهار داشت: چیزی که ما از بازی با صبا می خواهیم این است که همه بازیکنان ما در عمل تاکتیک تیمی مان را به خوبی متوجه شوند ضمن اینکه 4 بازیکن از تیم جوانان و امید به تمرینات تیم ما اضافه شده اند که دو نفر از آنها 16 ساله و دو نفر دیگر 19ساله هستند و می خواهیم ترس بازی با بازیکنان بزرگسال در آنها از بین برود.

وی ادامه داد: در بازی با صبا به تنها چیزی که فکر نمی کنیم نتیجه است و در این دیدار تدارکاتی از دو ترکیب مختلف استفاده خواهیم کرد تا همه شانس بازی داشته باشند. در این بازی فقط به دنبال اجرای برنامه های تاکتیکی خود هستیم.

منصوریان در مورد بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته دوازدهم و حضور استیماچ بر روی نیمکت این تیم گفت: ما تمام تمرکز خود را بر روی بازیکنان سپاهان و نحوه بازی کردن آنها در آنالیزهایی که داشتیم قرار داده ایم. نحوه بازی کردن فردی بازیکنان با حضور استیماچ تغییری نخواهد کرد. کاری به حواشی باشگاه سپاهان ، تغییرات این تیم و نتایج اخیر آن نداریم. به سپاهان با احترام و به چشم قهرمان لیگ نگاه می کنیم. کارسختی مقابل سپاهان داریم و باهوش و زیرک باید مقابل این تیم بازی کنیم.

وی افزود: ما 5 روز پس از بازی با سپاهان یک بازی حیاتی و سنگین مقابل استقلال در جام حذفی داریم و طبق برنامه ای که اعلام شده فقط 4 روز پس از آن یعنی 8 آذر یک بازی سخت و سنگین دیگر مقابل پرسپولیس در لیگ داریم به همین دلیل امروز با یک درخواست رسمی از مسئولان سازمان لیگ خواسته ایم زمان بازی ما با پرسپولیس تغییر کرده و به دهم آذر منتقل شود چون حفظ سلامتی بازیکنان ما بویژه 7 ملی پوش بزرگسال و امید مان اهمیت زیادی دارد ضمن اینکه ما پس از بازی با پرسپولیس یک بازی عقب افتاده با استقلال اهواز داشته و در صورت صعود به نیمه نهایی جام حذفی باید بعد از آن با تراکتورسازی بازی کنیم و بازی پلی آف ما در لیگ قهرمانان آسیا بعد این بازی را فراموش نکنید به همین دلیل از مسولان سازمان لیگ خواسته ایم سلامتی بازیکنان ما را بیش از هرچیز در نظر بگیرند. البته با این فشردگی بازی ها وضعیت ما در جدول هم اهمیت زیادی دارد.

سرمربی نفت تهران به سایت باشگاه نفت تهران گفت: باشگاه نفت همیشه با تیم بزرگسالان و تیم امید تعامل خیلی خوبی داشته و دارد که حضور 7 بازیکن امید و بزرگسال (با احتساب سید جلال حسینی) گواه بر این موضوع است اما انتظار ما این است که فدراسیون فوتبال و بویژه سازمان لیگ هم شرایط خاص تیم ما را هم در نظر بگیرند و با ما تعامل داشته باشند که اگر این تعامل صورت نگیرد برای حفظ منافع باشگاه ناخواسته مجبوریم ایده هایمان را در این خصوص تغییر دهیم و اگر هم مجبور شویم ایده خود را عوض کنیم هردو طرف ضرر می کنند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه نیز گفت: ما هم مانند خیلی از باشگاه ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم و در این خصوص مدیرعامل باشگاه طی چند روز اخیر با رسانه های مختلف صحبت کرده اند و خود ایشان پاسخگو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز