خبرگزاری کار ایران

به خاطر غیبت در تست آمادگی‌جسمانی؛

خط قرمز روی نام دو داور لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۸۷۵

دو داور فوتبال ایران به خاطر عدم حضور در کلاس‌های بازآموزی فیفا از قضاوت در لیگ برتر منع شدند.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی داوران و اینکه این کلاس در زمان نامناسبی برگزار شده است، اظهار کرد: به هر حال لیگ ما تعطیل بود و هدف ما این بود که این کلاسها برگزار شود. کلاس آموزشی داوران پربار بود و به نظرم در زمان مناسبی برگزار شد.

وی در پاسخ به این سئوال که چند داور در این کلاس‌ شرکت نکردند، گفت: چون نمی‌توانستیم از همه داوران لیگ برتری در این کلاس‌ها استفاده کنیم و فیفا هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌داد، برای همین فقط ۳۰ داور و کمک داور به علاوه پنج ناظر در کلاس‌ها حضور داشتند.

رئیس کمیته داوران درباره معیار انتخاب داوران برای حضور در این کلاس، تاکید کرد: چون این کلاس برای داوران تاپ فوتبال است سعی کردیم داورانی که در سطح بالا و لیگ برتر هستند را در این کلاسها شرکت بدهیم.

اصفهانیان همچنین در خصوص اینکه درخواست شده بود در این کلاس تست آمادگی جسمانی گرفته نشود، گفت: اصلا چنین درخواستی نبود و من نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است. همه ساله این کلاس‌ها با تست آمادگی جسمانی برگزار شده است.

وی با اشاره به غیبت حق وردی و حاجی پور در این دوره از کلاس، تاکید کرد: حق وردی گواهی آورد که نمی‌تواند در کلاس شرکت کند. حاجی پور هم روز قبل از تست، دچار کشیدگی عضله شد.

«چرا سیف اللهی با وجود ارائه گواهی باید در تست آمادگی جسمانی شرکت می‌کرد ولی حق وردی مشکلی برای غیبت در تست نداشت؟» اصفهانیان در پاسخ به این سئوال گفت: سیف اللهی گواهی خود را به مدیر کلاس داده بود. به هر حال هر کسی در تست شرکت نکند، نمی‌توانیم از او در لیگ برتر استفاده کنیم. به همین خاطر سیف اللهی و حق وردی هم نمی‌توانند فعلا در لیگ برتر قضاوت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز