خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی جهان-اندونزی؛

تیم‌های کاتای پسران و دختران ایران حذف شدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۸۷۶

تیم‌های کاتای دختران و پسران کشورمان با شکست برابر اسپانیا از دور رقابت‌های قهرمانی جهان کنار رفتند.

به گزارش ایلنا، روز پایانی نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال جهان با برگزاری مسابقات کاتای تیمی جوانان آغاز شد که هر دو تیم کشورمان از گردونه رقابتها کنار رفتند.

در بخش دختران تیم کشورمان با ترکیب مهسا باقری، مکرمه حمیده کردار و زینب شنوایی دور نخست با ۵ پرچم برابر آفریقای جنوبی صاحب پیروزی شد. این تیم دور بعد با همین نتیجه به مقدونیه باخت و در گروه بازنده ها هم نتیجه را به اسپانیا واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

علی ارچنگی، حمیدرضا پوراعما و محمد جواد عامری در ترکیب تیم کاتای پسران در اولین دیدار به مصاف مصر رفت و ۵ بر صفر بازنده شد. این تیم در گروه بازنده ها ۳ بر۲ مقابل اندونزی میزبان به پیروزی دست یافت ولی در دیدار رده بندی ۵ بر صفر در پیکار با اسپانیا بازنده شد و از کسب مدال بازماند.

در ادامه این مسابقات  چهار کاراته کا در بخش کومیته انفرادی زیر ۲۱ سال رقابتهای خود را آغاز می کنند.

این دوره از رقابتها که پنجشنبه گذشته در اندونزی آغاز شده بود عصر امروز یکشنبه به پایان می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز