خبرگزاری کار ایران

هر روز شکایت‌های جدیدی از پرسپولیس مطرح می‌شود

عبدی: پرداخت مطالبات نوروزی در اولویت است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال احقاق حق پرسپولیس در مورد مسائل داوری هستیم اما مشکلات فراوانی داریم.

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس از مشکلات داوری ضربه خورده و دنبال احقاق حق تیم هستیم. این مسائل را در هیات مدیره پیگیری کرده ایم و در مورد آن بحث شده و طاهری هم پیگیر است و مراجع بالاتر هم پیگیر هستند تا این اتفاقات نیفتد. پرسپولیس از این مسائل نه تنها ضرر مالی بلکه ضربه اجتماعی و فرهنگی هم خورد و امیدواریم نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای دیگر تیم ها هم از این اتفاقات نیفتد. اینکه طاهری گفته در لیگ شرکت نمی کنیم بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد اما خیلی بعید است.

وی در مورد جذب رحمان احمدی گفت: در مورد بحث جذب بازیکنان اول فصل هم جار و جنجال های زیادی رخ داد. مربی لیست بدهد ما پیگیری می کنیم و اگر لازم باشد با نظر مربی بازیکنان مورد نیاز یا آنهایی که مازاد هستند را پیگیری می کنیم. در مورد جذب رحمان احمدی هیچ بحثی نبوده و البته در مورد هیچ بازیکنی صحبتی نشده است.

سخنگوی پرسپولیس در مورد حق و حقوق هادی نوروزی اظهار داشت: مطمئنا برای پرداخت حق و حقوق مرحوم نوروزی به خانواده اش برنامه داریم. هر چیزی که به منطق نزدیک باشد باشگاه همان کار را خواهد کرد. باشگاه سفت و سخت پیگیر است تا مطالبات نوروزی مثل بقیه بازیکنان پرداخت شود و قطعا نوروزی در اولویت است.

عبدی در پایان و در مورد پرونده مانوئل ژوزه گفت: باشگاه پیگیر این موضوع است. اتفاقات حقوقی زیادی وجود دارد و باید مدیریت شود و مانوئل یکی از آن اتفاقات عجیب است و منتظر اتفاقات جدید هم هستیم. هر روز شکایت های خاصی می آید و باید آنها را پیگیری کنیم.

کد خبر : ۳۲۲۰۴۷