خبرگزاری کار ایران

کریم صفایی: ریکرو پسرفت کرده است

آقایان ورزش کشور را تهدید به تعلیق می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۰۵۹

رئیس سابق فدراسیون تیروکمان می‌گوید: کسانی که می‌خواهند مانع اجرای اساسنامه جعلی شوند، ورزش کشور را تهدید به تعلیق می‌کنند.

کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون تیر و کمان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ابتدا با تبریک موفقیت زهرا نعمتی، بانوی کماندار کشورمان و کسب با ارزش دو سهمیه المپیک و پارالمپیک برای کاروان ورزش ایران در مسابقات ورودی  المپیک ریو 2016 ،این افتخار را موجب شادی و غرور برای هر ایرانی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: کارشناسان ورزش می‌دانند که راهیابی معلولین و جانبازان عزیز به تیم‌های ملی بنابر درخواست فدراسیون تیر و کمان در سال های 1385-86 بوده و کسب چنین مجوز تعجب برانگیزی از سوی فدراسیون جهانی در زمان ریاست اینجانب در فدراسیون تیر و کمان صورت پذیرفت و پس از آن تشویق ها و حمایت های اینجانب، کادر فنی و مربیان تیم ملی خانم "لی" و آقای" پارک" از تیر و کمان معلولین موجبات رشد این عزیزان را  فراهم آورد.

 وی ادامه داد: در همان سال ها من رئیس ورزش تیر و کمان پارالمپیک فدراسیون جهانی بودم و زهرا نعمتی می داند که جامعه ورزش و نیز ورزشکاران دارای معلولیت و عادی هیچ گاه برای ما فرقی نداشتند.

کریم صفایی اظهار داشت: یقینا زهرا نعمتی می‌دانست که اگر حمایت رسمی و آشکار و حتی تایید از کریم صفایی را در مجامع ورزشی داشته باشد ، در تیم ملی جایی ندارد و امروز کسب سهمیه ای را که به آن افتخار می کنیم در فدراسیون کنونی از دست می‌دادیم.

رئیس سابق فدراسیون تیر و کمان افزود: با توجه به فضای مسمومی که در فدراسیون وجود دارد ، من همیشه به شاگردانم گفته ام به خاطر واقعیت ها و حقیقت ها موفقیت خودتان را خراب نکنید.

کریم صفایی ادامه داد: حتی زمانی که قصد داشتند از اعزام  میلاد وزیری و زهرا دهقان به المپیک لندن جلوگیری  کنند ، به  این دو ورزشکار گفتم  که از من انتقاد کنند تا آسیبی نبینید. البته زهرا نعمتی و میلاد وزیری واکنش های متفاوتی داشتند.

 رئیس اسبق فدراسیون تیر و کمان در ادامه گفت: داشته های ما در گذشته آشکار بود ولی امروز رشته "ریکرو" که پسرفت داشته است و مدعیانی که شعار کسب 8 سهمیه المپیک  می‌دادند ،نشان دادند که به این رشته ضربه زدند.

 کریم صفایی گفت: ببینید بر سر تیر و کمان چه آمده است؛ عده ای دلسوز می خواهند مانع اجرای اساسنامه جعلی شوند اما آقایان بلافاصله ورزش کشور را تهدید به تعلیق می کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز