خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

فرنگی‌کار لرستانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۰۸۷

طالب نعمت پور فرنگی کار لرستانی تیم ملی با انتشار نامه ای برای همیشه از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، نعمت پور دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی فرنگی سال 2013 در بوداپست مجارستان در جریان جام جهانی در تهران به دلیل دوپینگ دو سال از میادین ورزشی محروم شد.

وی که حدود دو ماه از دوران محرومیتش بخشیده شده بود و حتی از سوی بنا به صورت غیر رسمی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شده بود با انتشار نامه ای از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در بخشی از نامه طالب نعمت پور آمده است: ضمن ابراز مراتب قدردانی از حسن نیت بنا (معمار کشتی فرنگی)، در خصوص دعوت از اینجانب برای حضور در اردوهای تیم ملی و سپاس از همراهی، همیاری و تشویق های مشوقانه اعضای تیم ملی، احساس می کنم به عنوان سرباز وطن با تحمل رنج و مشقت های فراوان و به قدر بضاعت خود با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورم، ادای دینی ناچیز به مردم شریف و عزیزتر از جانم که انصافاً ولی نعمت قهرمانان ملی هستند، کرده ام.

بدون مقدمه و البته با گذشتن از دنیایی درد و دل و ناگفته، بدینوسیله مراتب کناره گیری خود را از ورزش قهرمانی اعلام داشته و آرزو می کنم کشتی کشور در آوردگاه المپیک برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش کشور بیافزاید و از همه شما عزیزانی که در خانواده بزرگ کشتی حمایت همه جانبه ای از اینجانب در دوران ورزشی ام داشته اید حلالیت می طلبم.

از مردم عزیز به ویژه مردم ورزش دوست دیار قهرمانان تکرارناپذیر، استان لرستان و شهرستان کوهدشت، تمنای دعای خیرشان را همچون گذشته دارم، مردمی که هر آنچه دارم از محبّت آنان است و امیدوارم توفیق انجام تکلیف به شکرانه نعمت خدمتگزاری و فرصت کسب تجربه سال های ورزش قهرمانی در عرصه هایی چون تحصیل، مربیگری و تربیت و آموزش نسل جوان علاقه مند به ورزش کشتی که پرچمدار اخلاق و منش پهلوانی است، نصیب حقیر گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز