خبرگزاری کار ایران

در جلسه هماهنگی صورت گرفت؛

اعتراض پیروانی به کارشکنی گوامی‌ها /ایران با لباس سفید بازی می‌کند

نماینده ارشد فدراسیون فوتبال گوام با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده برای تیم ملی ایران در سفر به این کشور، از نمایندگان ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی نشست هماهنگی دیدار گوام برابر ایران تحت تاثیر مشکل در صدور ویزای ۳ بازیکن و دو نفر از تدارکات تیم ملی ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، افشین پیروانی مدیر تیم ملی ایران با اعتراض شدید نسبت به کارشکنی‌های انجام گرفته و صادر نشدن ویزای چند بازیکن تیم ملی ایران قصد ترک جلسه را داشت که با درخواست ناظر بازی و همچنین عذرخواهی نماینده فدراسیون فوتبال گوام به نشست بازگشت اما در ادامه اعتراض فدراسیون فوتبال ایران را به صورت کتبی و شفاهی به نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال گوام ابلاغ کرد.

پیروانی در این‌باره اظهار کرد: رفتاری که صورت گرفت به هیچ وجه جوانمردانه نبود. ما نتوانستیم بهترین دروازه‌بان‌مان را که سابقه بازی در جام جهانی دارد یا بازیکنان گلزن خود در بازی قبل را به همراه داشته باشیم. ما به خاطر مشکل ویزا کاپیتان‌مان را در بازی برابر ترکمنستان در اختیار نداشتیم. تیم ملی ایران نتوانست در این سفر دو نفر از اعضای تیم تدارکاتش را به همراه داشته باشد. من برای فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و گوام متاسفم که همکاری لازم را با ما انجام ندادند و باعث شدند نتوانیم با تیم کامل به اینجا سفر کنیم.

پس از اعتراض پیروانی به این اتفاقات، او نامه کتبی شکایت ایران به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را به ناظر بازی داد.

بعد از این توضیحات، ناظر بازی با پذیرش اعتراض ایران از مدیر تیم ملی خواست با آرامش بر روی بازی فردا تمرکز کنند و از راه‌های موجود این اعتراض را پیگیری کنند. نماینده ارشد فدراسیون فوتبال گوام هم با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده از نمایندگان ایران عذرخواهی کرد.

در ادامه ناظر بازی قوانین و مقررات بازی را برای نمایندگان دو تیم تشریح کرد و در پایان مقرر شد ایران فردا با پیراهن سفید به میدان برود و تیم گوام هم با پیراهن سرمه ای - زرشکی مقابل ایران قرار گیرد.

کد خبر : ۳۲۲۲۲۰