خبرگزاری کار ایران

استعفای سرمربی تیم ملی تکذیب شد

پیروانی: کی‌روش به کارش ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۷۲

مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بحث استعفای کی روش شایعه است.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در ارتباط با بحث استفعای کارلوس کی‌روش پس از دیدار برابر گوام گفت: این موضوع فقط شایعه است. ما که کنار تیم هستیم چنین موضوعی را نشنیده‌ایم. کی‌روش به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد؛ هرچند مشکلات وجود دارد. تیم ملی نیاز به آرامش دارد. اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند باعث خوشحالی همه خواهد شد.

او تاکید کرد: این شایعات آن‌قدر جدی دنبال شده است که خودمان هم در این جا باور کرده ایم اما استعفای کی‌روش صحت ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم هم گفت: شرایط آب و هوایی گوام با ایران متفاوت است. با توجه به سفر طولانی که داشتیم هنوز ساعت خواب بازیکنان تنظیم نشده است. با این حال امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. واقعیت این است که شرایط میزبانی گوام مناسب نیست.

او افزود: روز گذشته هم در جلسه هماهنگی قبل از بازی من به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردم. به فیفا و AFC هم نامه زدیم و شکایت خودمان را اعلام کردیم.

پیروانی درباره این که گفته می‌شود کی‌روش پیراهن اسپانسر تیم ملی را نمی‌پوشد، گفت: قرارداد ما با اسپانسر در تاریخ 12 مرداد ماه به پایان رسیده است. یعنی تیم می‌تواند فردا از البسه اسپانسر دیگری استفاده کند. بهتر است دوستان در این شرایط حمایت و به تیم ملی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز