خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا؛

زهرا نعمتی مدال طلا را بر گردن آویخت

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۷۹

زهرا نعمتی مدال طلای ریکرو بانوان رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا در تایلند را بر گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا، زهرا نعمتی، بانوی کماندار ملی‌پوش ایرانی موفق به کسب نشان طلا در رشته ریکرو بانوان شد. وی پیش از این، در رقابت‌های کسب سهمیه نیز با کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا، سهمیه بازی‌های پارالمپیک را بدست آورده بود.

نعمتی صبح امروز در رقابت‌های فینال با حریف چینی خود روبرو شد و با نتیجه قاطع 6 بر صفر به عنوان قهرمانی و نشان طلای آسیا دست یافت. بدین ترتیب وی با کسب دو نشان طلا و سهمیه پارالمپیک به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

امروز و در ادامه مسابقات فینال، سمیه عباسپور، دیگر نماینده کشورمان در فینال کامپوند برای کسب نشان طلا به میدان خواهد رفت و در بخش تیمی نیز تیم میکس کامپوند ایران، متشکل از شهاب ریحانی و سمیه عباسپور برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان می‌روند.

رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 28 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی کشورمان نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت‌ها حضور یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز