خبرگزاری کار ایران

لیست خرید و فروش پرسپولیس دروغ است

برانکو: اهمیتی ندارد چه بازیکنانی به گوام گل زدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۸۲۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی پر گل شاگردان کی روش برابر گوآم گفت: مهم‌ترین مسئله این بود که تیم ملی به پیروزی رسید و اهمیتی ندارد که چه بازیکنانی گل زدند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنانم خیلی خوب تمرین و کار می‌کنند اما متاسفانه در حال حاضر 8 بازیکن‌مان به خاطر حضور در تمرین‌های تیم ملی غایب هستند. اما آن‌هایی که هستند حداکثر توان‌شان را در تمرین می‌گذارند. از همه مهم‌تر این است که همه بازیکنانم سالم هستند و بدون مصدومیت در تمرین‌ها حضور دارند بنابراین می‌توانم روی همه بازیکنانم برای بازی با استقلال اهواز حساب کنم.

وی ادامه داد: هر بازی برای ما حساسیت خاص خودش را دارد. اصلا نیازی نیست که بگویم تیم ضعیفی در لیگ وجود دارد. ما همچنان از هدف‌مان که همان کسب عنوان قهرمانی است شانه خالی نکرده‌ایم و می‌خواهم رفتارمان و نتایجی که کسب می‌کنیم در نهایت قهرمانی را برایمان به ارمغان بیاورد. این را هم باید بگویم که هیچ تیمی را از جمله استقلال اهواز را دست کم نمی‌گیریم. بعد از اینکه بازیکنان تیم ملی برگشتند و به ترکیب تیم ما اضافه شدند باید ببینیم که وضعیت‌شان چطور است اما می‌شود انتظار داشت آن‌ها صددرصد آماده نباشند با این‌حال هیچ گزینه دیگری به جز پیروزی در دیدار مقابل استقلال اهواز پیش رو نداریم.

برانکو درباره گلزنی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر گوام هم گفت:‌ یک تبریک بزرگ بابت کسب این پیروزی به تیم ملی ایران می‌گویم. مهم‌ترین مسئله این بود که تیم ملی به پیروزی رسید و اهمیتی ندارد که چه بازیکنانی گل زدند. اما ما خوشحال می شویم که بازیکنان‌مان گلزنی کنند. خوشحالم که بازیکنانم دوباره در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند و مسیر خود را برای کسب موفقیت ادامه می‌دهند. این برای ما مایه خوشحالی است.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید مصاحبه‌ای از شما در یکی از روزنامه‌های ورزشی به چاپ رسیده مبنی بر اینکه شما از ملی‌پوشان‌تان راضی نیستید ایا چنین موضوعی صحت دارد که برانکو پاسخ داد: من نمی‌دانم در آن روزنامه چه نوشته شده است اما همیشه این جمله را تکرار می‌کنم. برای موفقیت و پیشرفت مهم‌ترین مسئله این است که تمرین کنیم اما همان قدر که تمرین مهم است استراحت کردن و تغذیه سالم هم اهمیت دارد.

او در پاسخ به این سوال که کریم باقری در تمرین‌های تیم ملی کشتی فرنگی حاضر شده آیا صحت دارد باقری قرار است سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود که او پاسخ داد: من اصلا نمی‌دانم شما چه می‌گویید. این مسئله به خود کریم باقری برمی‌گردد حالا چرا سر به سر من می‌گذارید؟

او درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اهواز نیز گفت: عدم هماهنگی همیشه جزئی از مشکلات است. وقتی بازیکنان پس از 20 روز به باشگاه‌شان برمی‌گردند، ناهماهنگی به وجود می‌آید اما آن‌ها مدت زیادی است که کنار هم هستند اما من انتظار ندارم این عدم هماهنگی چندان در نتیجه تیم تاثیرگذار باشد.

در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره لیست پر سپولیس در نیم فصل هم پرسید که برانکو پاسخ داد: من لیستی برای نیم فصل نداده‌ام و بارها این را تکرار کرده‌ام و هر لیستی که مطرح می‌شود هم دروغ است. بروید از کسانی که این‌ها را می‌نویسند سوال کنید. به کادر و بازیکنی که دارم اعتقاد دارم و فقط جای یک بازیکن خالی است و آن هم جای هادی نوروزی است یعنی فقط به جای هادی نوروزی شاید یک بازیکن بگیریم. البته برای این کار هم عجله‌ای نداریم و باید ببینیم چه بازیکنی نیاز داریم. اصل و اصول کار این است که اول با بازیکنان صحبت کنم بعد لیستم را به افکار عمومی و مطبوعات اعلام کنم اما ما در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم و هیچ تغییری را نیز برنامه‌ریزی نکرده‌ایم. همان طور که گفتم فقط یک جای خالی داریم و آن جای خالی را هم نگه می‌داریم تا بازیکنی که نیاز داریم را بگیریم چون نمی‌خواهیم فقط یک بازیکن را به صرف اینکه به تیم اضافه شود جذب کنیم چون می‌خواهیم اگر بازیکنی جذب می‌کنیم بازیکنی باشد که مستقیما به ترکیب 11 نفره ما اضافه شود. من حداکثر اطمینان را به بازیکنان فعلی‌ام دارم و نشان دادند که لیاقت بازی در تیم پرسپولیس را دارند. بازیکنانی که فضای زیادی برای پیشرفت کردن دارند. طبیعی است که تلاش می‌کنیم که از حداکثر پتانسیل تیم استفاده کنیم.

برانکو در واکنش به مشکلاتی که برای کارلوس کی‌روش در تیم ملی به وجود آمده و شایعه استعفای او نیز گفت: کی‌روش مربی بزرگ و باتجربه‌ای است که در تیم منچستریونایتد و رئال مادرید مربی‌گری کرده است. او مدتی هم سرمربی تیم ملی پرتغال بوده است. قطعا خودش بهتر می‌داند که در مواجهه با مشکلات چه تصمیمی بگیرد و چگونه آن‌ها را تحمل کند. نیازی نیست که کسی بخواهد به او مشورت بدهد. البته در مورد استعفایش هم باید بگویم این فقط یک حدس است که مطرح شده است و نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. من هم تمام حواسم فعلا به تیم پرسپولیس است.

او در پایان درباره اختلاف نظرهای میان سوشا مکانی، محسن بنگر و رضا نورمحمدی نیز گفت: بهتر است در این باره از خودشان سوال کنید. من نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم. باید بگویم من هیچ مشکلی با سوشا مکانی، رضا نورمحمدی و محسن بنگر ندارم و در تمرین‌هایم همگی با نشاط شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز