خبرگزاری کار ایران

با حکم کمیته انضباطی والیبال؛

تماشاگران کاله 2 جلسه محروم شدند/ جریمه 100 میلیونی مازنی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۸۶۳

تیم والیبال کاله‌مازندران با حکم کمیته‌انضباطی به 2 جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس گزارش ناظر دیدار کاله و پیکان تهران که 20 آبان‌ماه در چارچوب هفته‌پنجم لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد، تماشاگران این مسابقه رفتارهای خارج از انتظار از خود نشان دادند.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضاء برای بررسی این موضوع روز دوشنبه 25 آبان‌ماه برگزار شد و قاسم ناهیجی سرپرست کاله در این نشست حضور یافت.

به گزارش ناظر مسابقه و اظهارات‌شفاهی حاتمی ناظر فدراسیون در پایان دست دوم مسابقه برخی ازتماشاگران با بکاربردن الفاظ زشت و خارج از انتظار به داور مسابقه توهین کردند. همچنین در چند نوبت اشیاء به داخل زمین مسابقه پرتاب شد. ناظر مسابقه را قطع کرده و قصدخاتمه دادن به بازی را نیز داشت که با وساطت برخی افراد مسابقه ادامه پیدا کرد اما تا انتهای مسابقه جو ورزشگاه ملتهب بود.

رای کمیته درباره این پرونده به قرار زیر است:

نظر به گزارش ناظر مسابقه مبنی برتخلف برخی از تماشاگران در بکاربردن الفاظ غیرمتعارف و ناپسند و همچنین پرتاب اشیاء به داخل سالن مسابقه و اینکه متاسفانه این موضوع مسبوق به سابقه بوده است.بنابراین با استناد به بند 39 از ماده 10 آئین نامه انضباطی، باشگاه کاله مازندران به 2 جلسه برگزاری مسابقه بدون تماشاگر در آمل همچنین پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد . همچنین یکی از سرگروه‌های تیم کاله به نام مجتبی طالبی تا پایان نیم فصل از حضور در کلیه ورزشگاه هایی که باشگاه کاله در آن مسابقه دارد، محروم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز