خبرگزاری کار ایران

نگرانی‌ها درباره مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی جهان تشدید شد

تدابیر شدید امنیتی در ال کلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۴۶

پلیس اسپانیا قصد دارد تدابیر بسیار شدیدی را قبل و در حین برگزاری ال کلاسیکو انجام دهد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید و بارسلونا باید در ابتدای هفته آتی یکی از حساس ترین دیدارهای باشگاهی فوتبال اروپا موسوم به ال کلاسیکو را برگزار کنند که اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم دارد. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که حملات تروریستی در اروپا باعث جنجال در دیدار فرانسه و آلمان و لغو دیدار دوستانه بلژیک و اسپانیا شده است که قرار بود امشب (سه شنبه) برگزار شود.

در حالی که کم کم به برگزاری حساس ترین دیدار باشگاهی فوتبال جهان نزدیک می شویم پلیس اسپانیا اعلام کرده است که تدابیر امنیتی کاملی برای این دیدار خواهد داشت و حتی ساندویچ هایی که تماشاگران می آورند را مورد بررسی قرار می‌دهد. از تدابیری که پیش از ال کلاسیکو قرار است در پایتخت اسپانیا مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شود این است که تمامی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه و تمامی تماشاگرانی که به ورزشگاه می روند با دقت تمام مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در حالی که اسپانیایی‌ها تاکنون روزهای آرامی در پایتخت خود داشتند برگزاری ال کلاسیکو می تواند بار دیگر افراد زیادی را از کشورهای مختلف به مادرید بکشاند و همین باعث شده پلیس اسپانیا نگران جو ال کلاسیکو باشد.

مسئولان قضایی اسپانیا در این باره گفتند در بازی رئال و بارسا ساندویچ‌ها را هم مورد بررسی قرار می دهیم. جای جای ورزشگاه و خیابان‌ها نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا هیچ مشکلی بابت امنیت در این بازی وجود نداشته باشد.

همچنین قرار است از سیستم اسکن برداری برای ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه استفاده شود که در صورتی که این اتفاق رخ دهد برای اولین بار است که تماشاگران برای ورود به ورزشگاه اسکن می‌شوند.

رئال مادرید و بارسلونا در حالی این هفته برابر هم قرار می گیرند که رئالی ها در صورت برد به صدرجدول باز خواهند گشت و شکست هفته قبل خود را به دست فراموشی خواهند سپرد. همچنین خبر دیگر قبل از ال کلاسیکو بازگشت لیونل مسی به ترکیب آبی اناری‌هاست و به احتمال زیاد این بازیکن در این دیدار به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز